Jero29 jun, 20223D bild & färdigt resultatHej! Är det någon som har har/ lagt ut 3D bild OCH färdigt resultat? Vart resultatet som på konsultationen?Bröstförstoring00Dela
Jero29 jun, 2022Hjälp och råd tack! :) Val av cc, förberedelse inför OPJag har nu varit på två konsultationer. Första gången testade jag polytech anatomiska 350 cc och 445 cc. 350 kändes lite och 445 stort. Andra gången fick jag testa 395cc det kändes jätte bra för mig men kirurgen sa att jag får räkna bort lite, att det inte blir lika stort som när man provar. (Han sa att 395 blir ca 370) *Någon som gjort op...Bröstförstoring05Dela
lm237726 jun, 2022Storlek 570cc vs 620ccSka byta mina implantat i september, har idag 450cc HP, Mentor och i princip ingen egen vävnad kvar efter bröstlyft. Har gått ber ca 20kg i vikt och vill nu fylla upp dom. Kirurgen rekommenderar 570cc eller 620cc, Mentor xtra silex HP. Någon som har någon av dessa storlekar? Är ni nöjda? Känns om fasta? Bröstförstoring01Dela
Mangomamma25 jun, 2022Varför så stor skillnad i pris för samma op?Hej alla, jag håller på att undersöka priser för bröstförstoring. Jag har läst på en del och väljer mellan Proforma och Nordiska (inte varit på konsultation då jag inte sparat tillräckligt än, är långt ifrån). Varför är det så stor skillnad i pris på dessa kliniker? Proforma vanlig bröstförstoring verkar kosta runt 35 000 medan på nordiska verkar s...Bröstförstoring010Dela
LINAfina7523 jun, 2022Bröstlyft över gamla implantat vs. Bröstlyft och nya implantat Hej! Jag gjorde en bröstförstoring 2009 med implantat som är 600cc. Då jag 2012 blev sjuk och fick kortisonbehandling gick jag upp 20 kg och har nu gått ner nästan allt igen. Detta har resulterat i att brösten har tappat formen. Är det någon som gjort bröstlyft ovanpå befintliga implantat och kan komma med inputs? Hiss el diss? Fundera...Bröstförstoring00Dela
lm237723 jun, 2022Davor bröstförstoring Hej! Är det någon här som har opererat brösten vid Davor på Proforma? Är ni nöjda/missnöjda? Planerar att byta mina implantat i höst och har haft konsultation med Davor som kändes bra. Önskar höra upplevelser och hur resultaten blivit. Bröstförstoring04Dela
la9023 jun, 2022Vårtgårdarna efter ett bröstlyft Hej! Skulle behöva att någon med erfarenhet av bröstlyft där man även förminskat vårtgården kan lugna mig lite. Jag gjorde ett bröstlyft (ankar) + förstoring för drygt en vecka sedan och efter återbesöket för några dagar sedan fick jag se brösten och dem ”nya” vårtgårdarna för första gången. Jag blev SÅ paff? Dem ser verkligen inklistrade ut oc...Bröstförstoring014Dela
Maria8222 jun, 2022Samma bröstmått? Jag gjorde en bröstförstoring för 15 år sedan och har nu bestämt att jag ska byta ut mina implantat. Mitt bröstmått då var 11,5 cm och det är därmed bredden på mina nuvarande implantat. Jag undrar om bröstmåttet alltid är samma, oavsett om man som jag gått upp fem kilo sedan operationen, och fyllt ut med lite egen vävnad sedan dess? Bröstförstoring01Dela
Wanipaij21 jun, 2022Ni med 825ccHjälp med lite funderingar önskas. Jag har op den 27/6 på Nordiska Kliniken hos Patrik Höjier. Har svårt att bestämma mig för storlek. Har idag 325cc medium profil och dom 10 år gamla. Det behövs alltså en "uppdatering". Jag vill ha fylligare och större bröst, gärna snyggt runda och det ska ju såklart synas att man är opererad. Men vill absolut int...Bröstförstoring06Dela