Theaug03 nov, 20213D simulering AkademiklinikenNi som vart på Akademikliniken i Stockholm på konsultation för bröstförstoring, har ni fått gjort 3D simulering?Bröstförstoring04Dela
Nickole02 nov, 2021HJÄLP implantatbyte, CC?Hej! ska göra om mina bakom bröst 345cc pga. hårda m.m.. ska lägga in 550cc och lägga framför muskeln. I cc blir det 200cc + mer och ska lägga framför, så tänker att det inte kommer försvinna något bakom muskeln som säkert ca. 50 cc gör på mig nu vid bakom. Kan någon lugna mig med att 200cc & byte till framplacering gör skillnad.. ska välja...Bröstförstoring03Dela
EmelieRaka02 nov, 20211050cc i BH storlek efteråt Hej alla, Jag ska förstora mina (igen) och denna gången ska jag lägga in Motiva runda 1050cc. Har 475cc sedan innan och har nu 75F/G i storlek. Min fråga är nu vilken storlek har ni fått efter ni lagt in 1050? Förstår det är så olika men är så nyfiken :)Bröstförstoring00Dela
Serena201702 nov, 2021HJÄLP! Vitt kladd från bröstvårtan På torsdag har det gått 4 veckor sedan operation. Har inte haft några särskilda problem med smärta eller annat, brösten är dock självklart fortfarande ömma och rätt så hårda. Idag såg jag att det var något vitt kladdigt mitt på bröstvårta, så jag tryckte lite på bröstet så kom det ut lite mer. Det var inte mycket men jag blev ändå orolig. Jag g...Bröstförstoring00Dela
Miss_blondy01 nov, 2021Mjuknar geléhallonimplantat (teardrops)Hej.. Jag gjorde min operation 21/5 så dom är relativt nya och jag älskar dom. Dom ser så fina ut. Men det har börjat gnaga lite i hjärnan på mig att dom är lite för hårda. Jag hade knappt någon bröstvävnad förut. Jag gick från 75A till 75D (375 ml bakom muskeln)och är nöjd med storleken för det passar min kropp nu. Men det är ju inte så mycket...Bröstförstoring02Dela
Salolii31 okt, 2021Smärtstillande efter opHej på er! Jag har bokad op tid om två veckor och det slog mig detta med smärtstillande efter operation. Hur ont hade ni direkt efter och vad fick ni för smärtstillande? fick ni något starkare utskrivet inför hemgång eller är det alvedon som gäller? Tacksam för svar :)Bröstförstoring08Dela
Tjingeling31 okt, 2021Bröstförstoring i dec 2021Hej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situation...Bröstförstoring0465Dela
Gipa31 okt, 2021Taggad inför operation hos Paolo MontemurroHej tjejer!! Jag har äntligen varit på konsultation hos Paolo Montemurro, efter jag har följt honom på Instagram länge. Och jag vill bara säga: wow!! Snäll, trevlig och ödmjuk, väldigt lätt att prata med honom!!! Jag var lite nervös, såg på Akademiklinikens konto att Paolo har utsetts till en av världens bästa bröstkirurger och viste inte riktig...Bröstförstoring014Dela
Fridan29 okt, 2021Moraliska dilemman. Hur ska man tänka?Jag vet inte ens hur jag ska börja den här diskussionen, men har inte sett det diskuterats tidigare och det är den största anledningen till min egen tveksamhet om jag ska gå vidare och göra en bröstförstoring eller inte. Mår inte ”dåligt” över mina bröst (trots att jag knappt har några) men drömmer om hur fint kläderna hade suttit och vilket sj...Bröstförstoring04Dela
Lunabelle29 okt, 2021Motivas anatomiskaNågon som har motivas anatomiska implantat? Upptäckte just att dom finns har aldrig hört om dom men när jag läste på deras hemsida blir jag sugen på dom. Vill inte ha mentor anatomiska på grund av hårdheten och ev lymfonrisk, Motiva skriver själva att deras anatomiska inte ska ha räfflad yta vad jag förstår? Någon med erfarenhet eller används dom e...Bröstförstoring00Dela