Sandras egna17 okt, 2021Bröstförstoring November 2021Jag ska operera mina bröst 2 November. Fler som ska operera i november och vill följas åt?Bröstförstoring0190Dela
Sandras egna17 okt, 2021Ni med kontorsarbete när kunde ni börja arbeta igen?Hur lång tid behövde ni vila innan ni kunde börja jobba heltid igen på kontor?Bröstförstoring06Dela
Sandras egna17 okt, 2021Hur många cc försvinner när man placerar bakom bröstmuskel?Hej Jag tänkte göra riksteater hemma och undrar om någon vet hur många cc som försvinner då man placerar bakom bröstmuskeln?Bröstförstoring06Dela
Sandras egna17 okt, 2021Någon med Mentor moderate plus profile?Hej Någon som har den profilen. Hur kom det sig att ni valde den? Jag hade Pip förut som var väldigt klotformade och stod rakt ut tyckte jag. Jag ville nu ha mindre och naturligare bröst så kirurgen rekommenderade denna för att fylla ut upp till och att de ska inte stå rakt ut enligt honom. Är ni nöjda med ert resultat eller blev de för pl...Bröstförstoring04Dela
Sandras egna16 okt, 2021Någon som tagit ut implantat och satt in mindre?Någon som har erfarenhet av att ta ut implantat och sedan sätta in mindre? Jag tog ut mina för nästan 10år sedan då de var PIP. Har beslutat att sätta in nu fast mindre. Örjan på Proforma informerade att det alltid är en större infektionsrisk när man går in igen i en befintlig kapsel som skapat i bröstet. Samtidigt oroar jag mig för att impla...Bröstförstoring06Dela
Sarael16 okt, 2021Brösten känns mindre och mindre Gjorde en bröstförstoring 30/9 (15 dagar sen) och har sen början önskat att jag hade valt lite större implantat. Men fram tills för några dagar sen har jag varit rätt nöjd ändå, eftersom allt annat ändå har varit över mina förväntningar. Men allt eftersom brösten svullnar ner så känns dom mindre och mindre. Dom syns knappt i kläder nu och jag känne...Bröstförstoring02Dela
LNS15 okt, 2021Val av implantatHar en bröstförstoring inbokad nu den 26 oktober på Proforma. Kirurg Örjan. Är lite kluven i val av implantat. Velar mellan Mentors runda släta implantat i high profile och Mentor Xtra, runda släta och även dem i high profile. Ser skillnad i storlekstabellerna men undrar om det är någon mer skillnad på ''vanliga'' Mentor och Mentor Xtra....Bröstförstoring00Dela
Rare bird14 okt, 2021Ovanligt med framförplacering?Jag ska på konsultation hos Peter Cosmo på Citadellkliniken i november, och blev förvånad när de på sin hemsida skriver att de så gott som enbart gör förstoringar med implantatet placerat bakom bröstmuskeln. De skriver att de kan göra det framför om man önskar, men att det är väldigt ovanligt idag. Är det så? Vad ska ni välja? Borde jag gå till en...Bröstförstoring09Dela
ms.anja14 okt, 2021Träning innan bröstförstoringHej! Jag har hittat mkt info här hur man ska göra med träningen efter operation, men undrar lite om innan. Om 4 veckor är det dags för min operation så försöker träna så mkt som möjligt nu innan för att se till att kroppen är i bra form innan det blir träningsstopp. Ska lägga implantatet bakom muskeln, så funderar nu på om man borde undv...Bröstförstoring00Dela
LillB12 okt, 2021Gravid för andra gången.Hej, Jag operera mig för snart 6 år sedan. Varit super nöjd förrutom att jag hade velat haft större (men gick inte in mer under huden då utan behövde en till op) Nu har jag ett barn på 1,5 år och är gravid igen med andra. Efter detta hade jag inte tänkt att ha fler barn så jag skulle vilja göra en ny för att fylla ut de ammade brösten och en g...Bröstförstoring02Dela