Majken1128 sep, 2021Tilläggsförsäkring Hej! Där jag ska operera mig ingår trygghetspaket i 18-månader. Kan köpa till för 3 el 5 år. Antar att det är så på dom flesta kliniker så min fråga är har ni köpt till en sådan? Min oro är, om man misstänker typ dubbelbröst el kapsel att läkaren vill vänta ut det hela så man hamnar utanför garantitiden? När brukar dessa komplikationer inträffa? Bröstförstoring00Dela
Lilyy28 sep, 2021Storleks ångest Hej, jag ska genomgå en implantatsbyte till större implantat då mina just nu ligger för långt ner. Patrik rekommenderade att jag antingen kan ta 725 cc eller 765 cc mentor siltex extra hög profil. I dagsläget har jag motiva full profil 550cc. Det som skiljer sig mellan 725 och 765 är endast bredden på implantatet, puttet e detsamma. Den som är stö...Bröstförstoring00Dela
Sofi8927 sep, 2021Mentor hp Xtra Hej. Är det någon som har mentor hp xtra? Upplever ni dem hårda? Blir dem också mjuka? Får man senare ett mer ”naturligt utseende trots den höga profilen? Är rädd att jag väljer för stora bröst velar mellan 450 hp och 535 hp Xtra. Är inte silvermedlem än så kan inte se så mycket. Börjar få lite panik när jag inte kommer fram i vad jag ska välja....Bröstförstoring07Dela
Rare bird26 sep, 2021Viktigt att tänka på när jag letar önsketuttar?Hej! Jag har just börjat denna resa och suger åt mig info som en svamp! Jag är jätterädd att jag ska ha orealistiska förväntningar på resultatet av en operation och för att jag inte ska kunna förmedla vad det är jag är ute efter till läkaren. Så jag undrar därför hur ni tänker när ni tittar på bilder? Letar ni bara efter "favorit-tuttar" oavsett hu...Bröstförstoring03Dela
Betty Boop26 sep, 2021Snälla hjälp! Är detta Double Bubble?Snälla gå in o kolla på mina senare bilder och hjälp mej att avgöra vad som hänt med mitt ena bröst! Det har på senare tid börjat förändras. Underpolen ser helt rak o knölig ut från vissa håll, o det runda fina har försvunnit. Från sidan kan jag se en skugga/kontur em bit ovanför bröstvecket, och det ser ut som att implantatet glidit ner o över brö...Bröstförstoring06Dela
Hall.Li26 sep, 2021Hur naturliga känns Mentor HPHej! Jag har valt implantat från Mentor, runda Högprofil och kommer ha framförplacering. Ni som har dessa implantat, hur naturliga känns dom? Jag vill ha klämvänliga bröst ?Bröstförstoring02Dela
ddxxvv01026 sep, 2021Motiva på Proforma? Örjan specifiktHej! Jag har nu konsultation inbokad 18e okt + op 18e nov, hos Örjan Gribbe, då flera vänner gjort hos honom. Dock ville mina vänner ha mentor när de gjorde sina, medan jag är mer inne på Motiva då jag tror det passar min kropp bäst. Jag tänker mig runt ca. 300cc och vill undvika rippling (jag är väldigt atletisk och smal). Jag ser inte på d...Bröstförstoring06Dela
Hall.Li25 sep, 2021Provimplantat VS ristest Jag har provat ut 450cc vänster 550cc höger högprofil Mento. Me provproteser tyckte jag inte dom såg särskilt stora ut alls… Men när jag testade ris så länder det bra och sov mkt större ut…. Ni som testat och kanske op redan, vad Är mest likt resultatet rent storleksmässigt?Bröstförstoring00Dela