MCoon18 aug, 2021Sjukskrivning som studentSjukskrivning som student. Någon som har erfarenhet av det? Fick man vara sjukskriven eller så har Försäkringskassan inte godkänt?Bröstförstoring02Dela
fialottaa18 aug, 2021Ergonomix2 Någon som har opererats med Ergonomix 2 eller vet mer om vad skillnaden är mellan vanliga ergonomix och den nya?Bröstförstoring00Dela
Broh17 aug, 2021Svårt att få en korrekt uppfattning om kirurger här?Hej! Jag blir lite misstänksam när jag läser trådar om specifika kirurger/mottagningar då det ofta regnar in positiva kommentarer från dåligt ifyllda konton som bara gjort ett inlägg och sedan försvinner. Hur förhåller ni er till det ni läser här? Har ni några tips på att identifiera fejk-konton? Det är ju redan så svårt att välja! 😢Bröstförstoring015Dela
FruLeskinen16 aug, 2021Lyft eller inte lyftHej! Jag har en liten fundering… När ni gjort förstoring, och inte lyft, hur såg era bröst ut innan och efter? Vad jag menar är att jag inte vill göra lyft och jag tror ärligt talat inte att jag måste det heller. Mina bröst är inte hänghängiga utan mer liksom inte på översta våningen. ☺️ Jag tycker personligen om när bröst är lite gungigare....Bröstförstoring09Dela
Tjingeling15 aug, 2021Hög träningsmängd efter bröstförstoring?Jag tränar väldigt mycket (styrketräning, löpning och jaa, det mesta) & jag skulle så gärna vilja veta om jag kan fortsätta med all denna träning när brösten läkt och isåfall NÄR man kan börja träna ? Tex Funkar bänkpress? Ja, det är 1000 frågor i huvudet. Det är väldigt viktigt för mig att kunna träna med en bröstförstoring, eftersom det är endel...Bröstförstoring016Dela
Denisen14 aug, 2021FörsäkringHur många av er som gjort bröstförstoring har tagit klinikens extra försäkring? Den som täcker ruptur och kapselbildning mm i några år. Är den ”onödig” eller väl värd? Tror den på NK kostar ca 4500. Klart man aldrig kan veta hur op påverkar just mig men låter samtidigt konstigt att kliniken inte tar på sig att fixa sådant även efter typ 2 år.Bröstförstoring02Dela
tww14 aug, 2021Storlek Hej! Är det stor skillnad på 340cc och 360cc? Provade bara 340 i bh:n och fick veta att 360 egentligen bara blir lite "kurvigare" någon som har erfarenhet av det? :) Bröstförstoring02Dela
Kristina1113 aug, 2021När fick/får ni börja träna efter op ? Som rubriken säger, när fick/får ni börja träna igen efter bröstförstoring? Jag får börja med spinning (sittandes) , powerwalka o så efter 4 veckor och längtar jätte mycket! Det har gått lite mer än 4 veckor för mig nu men vågar inte riktigt så tänkte höra här om någon fått andra direktiv ? Eller om det bara är att köra ?:)Bröstförstoring05Dela
MCoon13 aug, 2021Runda vs anatomiska mitt utgångslägeJag har varit på konsultation och har blivit rekommenderat anatomiska. Men jag vet inte om det är bättre med anatomiska eller runda. Jag har lite häng och är rädd att det blir ännu mer. Har laddad ner två bilder på simulering, en med runda och en annan med anatomiska. Kan någon titta på mina bilder och ge mig lite input? Jag har inte bestämt m...Bröstförstoring03Dela
Twitty13 aug, 2021Styva bröstvårtor med implantatKollade youtubeklipp och flera tjejer som opererat sig nämnde att bröstvårtorna konstant är styva efter dom satte in implantat. Är detta vanligt? Bröstförstoring04Dela