lvl22 aug, 2021Erfarenhet av Mentor droppformade 165-195cc?Hej! Undrar om någon här har mindre implantat strl 165-195cc, Mentor droppformade? Är ni nöjda? Var gjorde ni operationen? Bröstförstoring00Dela
Erikssonjosefine22 aug, 2021Strukturerade implantat & cancer?Hej och hjälp! Ska opereras på nordiska kliniken av Patrik imorgon. Vid konsultationen kom vi fram till att jag skulle ha Mentor runda 625 cc med textur - för att se skulle ”sitta på plats”. Såg fram emot att inte behöva vara beroende av BH jämt. (Min bakgrund är lite ”punkterade” och lite hängiga bröst efter att ha fött och ammat två barn....Bröstförstoring01Dela
Anncan21 aug, 2021Sjuksrivning eller semesterdagarHej. Kanske en dum fråga men jag vet att man har rätt till sjukskrivning efter en bröstförstoring. Men jag kan känna mig lite dum mot min arbetsgivare att han skall betala den. Eller tänker jag fel? Tänkte ta ut semesterdagar. Är jag dum om jag inte nytttjar sjukskrivningen. Hur har ni andra gjort eller ska göra. Bröstförstoring05Dela
pebbles21 aug, 2021Små framför i skåne?Någon som vet vem som är bäst på snygga små bröst framför muskeln i skåne?Bröstförstoring01Dela
Flakon20 aug, 2021Töjda fickor se bild? Mina bröst ser så konstiga ut speciellt när jag ligger ner, är det töjda fickor här eller vad har hänt? Det ena implantatet är jätte långt ner också ?Bröstförstoring02Dela
Ella1234520 aug, 2021Dr. Petros ParizaHej! Undrar om någon gjort bröstförstoring på Reformedica i Örebro av Dr.Petros Pariza ? Är ni nöjda? Bröstförstoring02Dela
Tjingeling19 aug, 20213D vs verklighet?Nu har jag varit på min första konsultation och det var både omvälvande och spännande. Jag tyckte att 3 D -bilden såg lite konstig ut på mina bröst… ni som vet / är opererad, blir det snarlikt som på bilden? Eller blir det bättre i verkligheten? När jag provade ilägg i en bh så provade jag 375 och 450. Jag tyckte 450 kändes jättestort. Nu är ja...Bröstförstoring09Dela
M.S19 aug, 2021Erfarenhet bakom till framför muskelHej. Finns det någon som har erfarenhet av att ha haft implantat bakom muskeln och sedan sätter in nya implantat framför muskeln?Bröstförstoring00Dela
Hejtjejen19 aug, 2021Dag 9, mer smärtaHej! Opererades för 9 dagar sen, har i flera dagar mått bra och bara tagit 1 gram Alvedon 2 ggr/dygn. Men idag har mitt högra bröst börjat göra mer ont. Så pass så jag har behövt ta mer smärtstillande. Har inte lyft tungt eller så. Är det vanligt att smärtan kommer tillbaks? Bröstförstoring04Dela
Tjingeling18 aug, 2021Vilket implantat ska jag välja?Vilka implantat är ” bäst” att välja? Vad rekommenderar ni som har lite koll? Såhär inför min konsultation ( imorgon Tors 19/8) är det bra om jag har med mig frågor om dessa implantat till min kirurg/ läkare. Jag förstår att han kommer att berätta, men jag vill bilda mig en egen uppfattning innan ?Tacksam för svar ???Bröstförstoring07Dela