Karrolina10 aug, 2021Hur förbereder man sig på bästa sätt? Hur förbereder man sig själv/hemmet och tiden inför och efter operation så bra som möjligt? Bröstförstoring03Dela
Karrolina10 aug, 2021Viktiga frågor att ställa vid konsultation? Ge mig era viktigaste frågor att ställa till kirurg vid en konsultation! Bröstförstoring02Dela
Karrolina10 aug, 2021Vanligt att inte få den strl på implantat som man önskar? Funderar över hur vanligt det är att man inte får den strl på implantat som man önskar. Har ni velat ha en strl men som kirurgen sedan har sagt nej till att använda? Bröstförstoring03Dela
Denisen10 aug, 2021Bröstförstoring septemberHalloj! Ngn som ska göra bröstförstoring i september och vill delge förväntningar och farhågor? Förväntningarna är såklart proffsigt bemötande och bra operation, hehe. Farhågorna är väl infektion efteråt och att jag ska tycka det är superkonstigt med större bröst då man haft små i hela livet (70B) förutom runt amningen. Vad tänker ni gällande f...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare10 aug, 2021Någon som opererat sig på Art clinic i Uppsala? Jag har funderat på att boka tid för konsultation på Art clinic i Uppsala. Har hört att Aili Low är bra men jag hittar inga bilder någonstans på storlekar hon har gjort! Bröstförstoring02Dela
Twitty10 aug, 2021Kan man vara allergisk mot silikon?Dvs silikon i implantat. Jag är allergisk mot silikon, jag kan inte ha axelbandslös bh med silikonkant eftersom jag reagerar kraftigt på silikonet som lämnar en upphöjd brännande kant efter sig. Men medicinskt silikon är kanske annorlunda? Bröstförstoring02Dela
annjo09 aug, 2021När kan man köra bil?Hej! Hur lång tid efter operation har ni kunnat köra bil? Gör det ont att ha bälte på sig?Bröstförstoring03Dela
Twitty09 aug, 2021Rädd för BII och andra komplikationerJag pendlar något enormt. Jag vill operera men är rädd. Rädd för BII, fula ärr vid explantering, nervsmärtor, narkos, vakna under op, infektioner, känselbortfall osv. Tycker det känns läskigt att lägga implantatet under bröstmuskeln, men vill inte ha implantat som roterar. Osv osv. Har två kejsarsnitt i bagaget och fick problem med nervsmärta e...Bröstförstoring08Dela
Karrolina09 aug, 2021Smärta vid operation nr 2? Hej! Ni som har genomgått två bröstförstoringar med tid emellan, har smärtan varit densamma vid operation nummer två? Minns smärtan vid operation ett som stor. Då har jag ändå fött två barn och tatuerat mig en hel del. Bröstförstoring05Dela
Karrolina09 aug, 2021Motiva rund eller ergonomic? Hej! Funderar på Motiva och vill höra från er tjejer som lagt in något av Motiva rund eller Motiva ergonomic. Vilket har ni lagt in och vilken fördel har det alternativet varit för er? För- och nackdelar. Vad gör dig nöjd eller missnöjd? Bröstförstoring017Dela