Loppefia12 jun, 2012Tejpa ärr i armhålanKanske en dum fråga, men hur länge tejpar man ärren i armhålan? Bröstförstoring03Dela
aishax212 jun, 2012Har ni alla som gjort op på Proforma betalt 34000?hej tjejer ja som rubriken lyden Har ni alla betalt 34000kr för en bröstförstoring på proforma eller la ni till försäkringen om kapselbildning för 37000kr.. hur stor är risken att man får kb? kram och tacksam för svar!! Bröstförstoring09Dela
Ann8112 jun, 2012När kan jag börja tejpa m mepiform?Ska op mig i augusti men håller på att koll upp lite inför detta! Ska köpa mepiform att tejpa mina ärr med. Funderar lite när man ska börja med det?! Antar att man har kompresser i början om såret vätskar?! Är det först när såret läkt man anv tejpen? Jag ska ju göra lyft samtidigt så det blir ju en del snitt/sår! Bröstförstoring00Dela
Anonym användare11 jun, 2012Hur länge var era framförbröst hårda/svullna?Hej, Opererade mig för snart 4 veckor sedan och ena bröstet är fortfarande mycket hårdare och man ser kanten en del på det bröstet. Enligt läkaren så var det bröstet fortfarande mer svullet på 2-veckors kontrollen. Är lite orolig för att det inte kommer gå till sig... Vill ju inte att det ska synas en kant och vara sådan skillnad i hårdhet på b...Bröstförstoring07Dela
villha11 jun, 2012ristestethej var på konsultation idag och kirurgen bad mig att göra ristestet hemma. Jag har försökt att göra det doch är det mycket svårt att avgöra pga det är svårt att se höjd då riset gärna lägger sig lustigt i påsen....sen var jag och köpte en bh med E-kupa men även med den var det svårt att se tycker jag. jag ska troligtvis lägga 600cc med high el...Bröstförstoring00Dela
loly11 jun, 2012Livrädd :(Opas på onsdag av Calle på Proforma och kommer lägga in antingen 375 eller 400 framför. Velade så himla mycket så Calle får bestämma under open vad som ser bäst ut på mej... Är livrädd nu. Tänk om jag inte blir nöjd? Tänk om han inte vet EXAKT vad jag är ute efter och så blir jag missnöjd? 🙁 Vill ha så det passar min kropp, men gärna lite större ä...Bröstförstoring012Dela
LittleMom11 jun, 2012När bytte ni BH/sporttopp?Hej igen alla goa tjejer. Brösten är nu 7 veckor men vågar ändå inte byta BH... Men nu känner jag att det nog är dax för nu är revbenen ömma, jag är så skavd under och mellan brösten (trots skavsårsplåster) och det börjar bli dyrt att köpa skavsårsplåster, jag avverkar minst 1/vecka/ställe på brösten. Alltså byter jag 3 st varje vecka. Vilk...Bröstförstoring04Dela
Molli11 jun, 2012Hjälp behöver jag bröstlyft?Varit på konsultation då jag vill göra bröstförstoring. De sa att jag måste göra ett lyft för att det ska bli bra. Blev inte en så bra bild men hoppas någon kan säga om det ser ut som ett lyft behövs? Bröstförstoring03Dela
Dorpan11 jun, 2012MobiluppladdningHej!! Måste berätta att jag är ny här..så det kanske går att hitta svaret någon annanstans, men kollar med er ändå ;) Går det inte att ladda upp bilder från telefonen (iPhone) till galleriet?? Är lite dålig på att föra över dem till datorn, eller inte dålig kanske.. Men lat!! Ha ha Vore ju ganska smidigt om det gick..då. Tack på förhand och kra...Bröstförstoring05Dela
Zuzzi11 jun, 2012Lite halv nojig inför morgondagenHej alla söta här I morgon på onsdag morgon är det dags för op Lite halv nojig för narkosen och smärtan efteråt men det får man nog vara Jag ska byta mina 300cc koksalt mot 450 - 500 cc droppformad hög profil chosher 3 Nu undrar jag bara om nån har erfarenhet av den typen av implantat ?? Hur hårda är dom egentligen ? Sen undrar jag vilken...Bröstförstoring00Dela