Anonym användare03 jun, 2012Shoppa efter 4 veckor?Skulle ni råda att köpa finare BH:ar efter bara 4 veckor eller är risken stor att dem inte passar sen efter några veckor? :) Bröstförstoring010Dela
Zuzzi03 jun, 2012300 till 400-500ccHej alla söta behöver hjälp och råd Jag undra lite över storlek och så ska snart operera mig( i mitten av juli) har i dag 300 koksalt runda framför muskel för små enligt mig skulle tagit större från början men nu har det blivt komplikationer med rippling och kapselkontarktion i båda brösten :-( ser kanterna jätte tydlig...Bröstförstoring02Dela
Rakel03 jun, 2012450 el 500cc, hjälp!!Jag har varit på konsultation och ska boka tid för op im:). Men e så velig med storleken!! Jag e 170 och väger 65 ,kvinnliga former,inte supersmal.När jag provade inlägg så best jag mig för 450cc medium bakom. Men nu när allt har fått sjunka in så kanske 500cc?.. Tittar på bilderna jag tog från kons med 450cc och det ser ju inte såå stort ut, sen...Bröstförstoring06Dela
Sweetah03 jun, 2012Byte till större implantat?Hej! Opererade mig för ett år sedan och börjar nu äntligen få tillbaka känseln under bröstvårtorna och i bröstvårtorna. Känner fortfarande av de "stötar" som kommer när nerverna försöker hitta tillbaka till varandra. Har 400 cc nu. Är missnöjd med formen, eftersom de är i "låg profil". Känns platta och hårda (har allergan). Skulle vilja ha...Bröstförstoring00Dela
e-licious03 jun, 2012Ngn som gjort lyft på KKAB??Ngn som gjort bröstlyft på KKAB??:) Tar dom bort bröstvävnad eller hur gör dom? Sen undrar jag hur mkt "eget" som försvinner vid ett ankarlyft... Tack på förhand:)!Bröstförstoring00Dela
Tapioeira03 jun, 2012faan för ökad bröstvävnad.... :( Har nu kommit fram till att det inte är implantatens fel att mina bröst har blivit lite hängiga de e fan pga att den egna vävnaden har ökat så i storlek o de lixom hänger över allting.... Ska inte säga jag har massa häng men åh vad störande de känns..... :( Vill ju inte de ska se ut såhära :( Alltså man borde ju vänta me o fixa brösten till...Bröstförstoring05Dela
Casiopeia03 jun, 2012Slutet på min resa hoppas jagJag har gjort en resa längre än dom flesta. Men jag tror och hoppas innerligt att jag nu ser slutdestinationen. Skickar med 4 bilder så skall ni få se. Först har ni förebilden på mina små bröst. Hade ganska markerade bröstveck och det ställde till det. Sedan har ni en bild på mina bröst när jag hade Perthese 375cc, det va min första op,...Bröstförstoring012Dela
Pumba03 jun, 2012STORLEK 400cc HJÄLP! (OP på tisdag!)Trallalaaa japp då vare snart dags! Jag har väntat så länge på dagen som är här i övermorgon och ny börjar den klassiska stressen smyga sig in. Jag skall opereras på Citadell av Peter Cosmo och bestämde mig vid konsultationen iprincip direkt för 400 cc. Det var hans första förslag och det kändes bra, perfekt bredd, perfekt, profil, allt. Men nu...Bröstförstoring016Dela
aishax203 jun, 2012Jag behöver eran hjälp råd och öga för vad som kan passa mig??Hej. ja som rubriken lyder. hjälp mig och välja storlek. jag har blivigt blind och fått beslutsångest över vilken storlek jag ska välja på implantaten :S jag velar mellan 450 och 500 cc just nu och skall läggas bakom muskeln. vad tror ni kan passa på mig utan att se överdrivet STORT ut? längd 168cm vikt 58-59 ca .. tacksam för alla tips o alla åsik...Bröstförstoring010Dela
Cupcake203 jun, 2012Sola solarium efter en månad?Tänkte kolla om det är någon som vet "regler" kring att sola solarium? Har nu gått över en månad sedan min op och har ju solat ute i solen redan, men täcker ju såklart ärren med kompresser och massa tejp. Kan man göra likadant och därmed kunna sola måtro? :) Vad tror ni tjejer? Någon som solat efter op? Hur länge väntade Ni? :) Bröstförstoring06Dela