Dinkel05 maj, 2012*Bilder* Uhp 590Brösten har lagt sig lite nu efter 12 dagar. Jag har ett veck på insidan, i klyftan av höger bröst. Få se om det rättar till sig med tiden :) Bröstförstoring08Dela
Orkidé8305 maj, 2012Vilken Bh? Jag opade mig 12 April på Citadell av Dr Jörg Bohn. Nu ska jag köpa mig en Bh, vilket är svårt. Jag har inte jättemycket utbud här där jag bor. Jag undrar ni som opererat er på Citadell, vilken typ av Bh köpte ni som första bh? Jörg sa att jag inte skulle ha nån Push alls och att den inte får trycka uppåt. Sen undrar jag, jag vill köpa några snygga...Bröstförstoring03Dela
Myboob05 maj, 2012Om inte 500cc får plats...?Ska ev göra en bröstförstoring på måndag :) Men min kirurg är inte säker på att han kan få in 500cc :( är det fler som fått gå ner i storlek pga "platsbrist" Har försökt att förbereda mig mentalt på att jag kanske vaknar upp med 450ccBröstförstoring04Dela
Anonym användare05 maj, 2012Hjälp!!! Överaktivitet mig utan bh... 2v gamlaDumma dumma mig... Råkat guppa för mycket med brösten utan bh... Skulle bara ta ett glas vin å se på en modevisning men vinet å den underbara musiken gjorde det svårt att stå still.... Örjan sa att man gärna ska gå utan bh Men jag valde ett idiotiskt tillfälle.... Idag smärtar det känns bulligt och plastigt på undre delen av bröstet... Känns som at...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare05 maj, 2012*Nya bilder* Om op?Hej tjejer! Tänkte höra med er vad ni tycker! Det har nu gått 7 veckor sedan min op. Tycker jag har alldeles för mycket mellanrum och för liten underpool. När jag var på återbesök fick jag höra att jag inte kommer att få så mycket mer underpool pga mitt utgångsläge. Eftersom jag inte gjorde ett lyft, men innan op fick jag inte höra nåt om a...Bröstförstoring07Dela
Myboob05 maj, 2012Fick en återbudstid :)Ringde min kirurg igår för att höra när han hade nästa optid... Vilket var redan på måndag :) har inte bestämt mig ännu men det lutar åt att det blir operation då, åh jisses vad jag blir nervös nu :)Bröstförstoring04Dela
Miss_V05 maj, 2012Bild på mina bröst!!Igår var det äntligen min tur att opereras! Så här ser de ut! Har väldigt ont faktiskt, trots framförplacering, vet inte om jag kanske har några muskeltrådar framför ocks för det känns som rejäl träningsvärk...? Har betydligt mer ont i det ena bröstet och det känns mycket hårdare än det andra! Är det normalt? ´Skönt att det äntligen är gjor...Bröstförstoring08Dela
Maj201205 maj, 2012Prisfråga Art ClinicNi som har gjort en förstoring på Art Clinic. Vad fick ni betala? Bröstförstoring08Dela
Brunett8704 maj, 2012AndnödJag har inte kunnat äta på hela dagen. Nu på kvällen kokar jag av hetta och har det kämpigt med andningen. Vad beror detta på och vad ska jag göra? Opererades i onsdags och igår mådde jag bra men idag har jag bara blivit sämre. Det är som om nått sitter fast i strupen så jag inte kan svälja och nån trycker in bröstkorgen hårt hårt så har jätte svå...Bröstförstoring017Dela
Morran04 maj, 2012DB innan operation!Jag har faktiskt DB innan jag ens är op! Har blivit värre nu tycker jag, har gått ner lite i vikt.. Tror ni det kan bero på att jag alltid går omkring med push up bh? ( bombshell) tror ni det kommer bli mer framträdande vid en op ( ska ha implantaten framför muskeln).Bröstförstoring09Dela