Maj201203 maj, 2012Gel vs lös siliconSom rubriken. Fördelar nackdelar med de olika varianterna. Prisskillnad? Någon som vet? Tacksam för all info. :-) Bröstförstoring01Dela
Anonym användare03 maj, 2012skillnaden på bakom och framförvad är skillnaden på att lägga framför och bakom egentligen??? Bröstförstoring01Dela
Boobiesmaj02 maj, 2012Efter bröstförstoring, fullt rörlig utan obehag.Hej Jag undrar hur lång tid det tar innan man känner sig fullt rörlig utan obehag. Förstår att man inte kan lyfta armarna över huvudet direkt. Men är man fullt invalidos i överkroppen eller hur känns det egentligen. Som tur är så har jag bara stora barn så några lyft behöver man ju inte göra. Men med stort hus många ungar och mycket tv...Bröstförstoring010Dela
snarttuttar02 maj, 20123D BildHej! Jag undrar hur verklig en 3D bild är?! Bilden som jag laddar upp nu är på en kompis som nyligen vart på en klinik och fått den här bilden.. jag tycker personligen att dom inte är nå snygga? Alltså.. det ser ju tilloch med ut som hon skulle få DB isådantfall på hö bröst? Dom ser hängiga ut oxå? Bröstförstoring05Dela
Trinna02 maj, 2012Mina nya bröst, 1 v *BILDER*Ja, då va det äntligen min tur att få visa mina nya boobs! Kan inte fatta det riktigt! Är sååå nöjd! Bröstförstoring021Dela
sofia_02 maj, 2012Gerlee?Undrar hur Gerlee är, nån som opats av honom, varit där på konsultation eller som funderar på att välja honom? Min syster har blivit sugen på erbjudandet som är ute nu (halva priset på bröstförstoring där), därför är jag tacksam över att ta reda på allt som går om den här dr Gerlee :) Bröstförstoring05Dela
Anonym användare02 maj, 2012Bröst ca 1 år, 400 cc *BILD*Så här ser de ut ca 1 år och 3 månader sedan OP. Höjdskillnaden hade jag sen innan. Hade varit kul med lite feedback lr vad man ska kalla det=) Tjejer, är höjdskillnaden det första ni tänker på när ni ser denna bild? t.ex. Bröstförstoring015Dela
Anonym användare02 maj, 2012Nya brösten *bilder*Nu är brösten på plats och jag mår faktiskt riktigt bra nu. Dock har jag väldigt ont i vänstra bröstet när jag tar av tortyren, någon som vet vad det kan vara och varför? Känner INGET med tortyren på?! Nå vad tror ni, är nöjd med storlk och form och de ser lite olika stora ut vilket de inte är IRL :) Bröstförstoring017Dela
Anonym användare02 maj, 2012BröstförstoringJag har varit på konsultation hos Jörg på citadellkliniken Cosmo i Malmö. Vi kom fram till att jag ska ha implantaten MP 410cc. Är osäker på om det kommer att bli lagom?? Jag har egen bröstvävnad/volym på 125ml, är 170cm lång, 60kg, fött 3 barn. Det är inte så enkelt att stå och prova ut sin "nya stl" på en halvtimme. För det första har man aldri...Bröstförstoring04Dela