Micciee28 mar, 2012Någon som ska opereras den 4 April på Proforma?HALLOJ!! Är det någon här som ska opereras den 4 April på Proforma Clinic? :) Hojta till!Bröstförstoring039Dela
Elocin28 mar, 2012Bröstband?Jag var på återbesök häromdagen och fick ett bröstband av dr oya att ha på mig i fyra veckor. Hon sa att jag bara skulle ha det och ingen sportbh. Men det känns ju lite "naket" utan bh på jobbet, så min fråga är förstås om jag kan ha det ändå? Och sen undrar jag lite hur hårt man ska dra åt och hur man på bästa sätt har den? Vill ju inte råka först...Bröstförstoring01Dela
kvinna8428 mar, 2012Citadellklinikens "metod"?Är det någon här som förstorat med Citadellklinikens "metod"? Blir brösten bra? Ser det naturligt ut? Hur länge måste man gå i deras beryktade tortyr-BH? Jag ska ju göra ett Benellilyft (+ implantat), men kommer ändå, som det verkar, att bandageras enligt deras metod. Någon mer som gjort Benelli på CK (med förstoring)? Hur var det efteråt? Bröstförstoring01Dela
Himmel28 mar, 2012Vitaminer och annatNågon som vet vad man bör undvika innan operation. Vissa ämnen och vitaminer är kankse inte bra att man äter inför operation?Bröstförstoring010Dela
Himmel28 mar, 2012L-lysinNågon som testat äta hälsokost tabletterna L-lysin inför och efter bröstoperation? Det är en essentiell aminosyra som inte produceras i kroppen och behövs för tillväxt och nybildning av vävnader.Bröstförstoring02Dela
anna9228 mar, 201275A-75D? Hej! nu har jag BH-storlek 75A eller 75B beroende på märke, jag vill gärna ha 75D. Jag är 173cm/58kg. cirka hur mkt cc behöver jag för att få det? jag har min konsultation i morgon och skulle vilja veta lite om storleken :) tack för hjälpen :) Bröstförstoring015Dela
Orkidé8328 mar, 2012Nu är det bestämt 615 cc blir det!Nu har min kirurg beställt inplantaten Allgergan Natrelle Soft Touch 615 cc UHP! Hoppas att det blir bra, jag är ju som sagt ute efter lite "fake" look och det är det ju bli nu. Såååå nervös bara att dem blir FÖR stora, men det blir nog bra :-) Bröstförstoring09Dela
Anonym användare28 mar, 2012Vad händer om man vill ta ut implantatet? Lyft?Jag är lite ledsen över att tuttarna hänger men samtidigt är jag lite tveksam till implantat. Jag funderade ett tag på om det kanske skulle räcka med ett vårtgårdslyft (eftersom jag egentligen inte är intresserad av att få mer innehåll, bara lite mindre yta om man säger så.. ;) ) Men jag är lite avskräckt av några bilder jag sett när jag googlat, d...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare28 mar, 2012Vanlig bh en kväll ca 2 veckor efter op??Undrar om det är möjligt att ha en vanlig bh ca två veckor efter operation? Eller får man jätteont i tuttarna då? Ska på bröllop :) Bröstförstoring024Dela
snuttefian28 mar, 2012mer bilder!! ni med erfarenhet med cc, och implantatNu har jag lagt upp 2 bilder på min profil som kanske var bra och se om någon här kan kolla och säga vad ni trot / tycker ang. strl. .. och hjälpa mig lite mer på traven till att besämma mig inför profil och cc.. Besöket kom vi överens till 375 cc hp allergan runda, men börjar tro de blir för litet, vad tror ni??? fundarar nu på 400 ext...Bröstförstoring018Dela