totten12 dec, 2011400 cc bakom placering BILD !! Jaha nu slänger jag äntligen upp en bild på mina 7 dagars gamla bröst.... Vad tycker ni?! Bröstförstoring010Dela
ZYD12 dec, 2011Behöver er hjälp NU!Jag kom hem från kliniken för en timme sen.. Jag opererade mig 17/11 och sedan drygt en vecka tillbaka har jag haft jätte ont i högra bröst och den har svullnat mer de sista 2-3 dagarna på ena sidan av bröstet. Värst är när jag ska ta mig upp från liggande. Det känns som om jag sliter nåt från muskeln:( Jag är förvirrat och ledsen just nu, min...Bröstförstoring07Dela
Jojjo12 dec, 2011När visar sig eventuella komplikationer?Hur lång tid efter op kan man förvänta sig eventuella komplikationer. Bröstförstoring03Dela
Jojjo12 dec, 2011Fortsätter brösten att förändras efter 3 månader?Ni som vet. Fortsätter brösten att förändras efter tre månader? Tuve säger att formen påverkas fram till tre månader efter op. Vad säger ni, är det så? Bröstförstoring011Dela
Anonym användare12 dec, 2011Bröstband olika höjd på bröstHej! Nu är mina bröst typ 6 veckor tror jag. Mitt vänstra sitter mycket högre än de högra. Jag funderar på om man ska fortsätta ha bröstbandet, eller påverkar det även det andra bröstet som sitter perfekt så det blir hängigt? Bröstförstoring021Dela
Fix-Trix12 dec, 2011300 cc implantat = ris? Tjo! Ok, nu skall ristest göras och "tillvänjning" till lite större boobs ske, så att man inte får ngn chock efter op... Skulle därför behöva lite hjälp! Om jag siktar på typ 300 cc i implantat, hur mkt ris skall man ha när man gör ristestet? Skall man ta bort lite för det som " försvinner " med undermuskel-placering för att det skall...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare12 dec, 2011citadell, tuve och framförplaceringJag har hört genom forumet att tuve mårtensson flyttar fram om man får problem med bakomplacering. Kan han göra det genom armhålan eller får man dubbla ärr då? Gör han det gratis eller får man betala för ytterligare en operation? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare12 dec, 2011High profile eller inte ?Heej alla där ute ! Jag har op den 5 jan, proforma , örjan :) Kändes skitbra på konsultationen och Örjan är fantastisk men som alla andra så får man ju 1000 tankar i huvudet angående storlek, ripplings , bakom eller framför you name it. Jag har valt mentor 425 cc high profile bakom muskeln men alltså just det där med high profile tycker jag är...Bröstförstoring01Dela
IdaB12 dec, 2011450 cc, hjälp angående storlek?!Har idag vart på konsultation på Proforma Clinic hos Örjan Gribbe. Mycket nöjd med allting och sådär och vi bestämde oss för gelehallon, 450cc High Profile bakom muskeln. Jag trodde ALDRIG att det skulle bli så mycket cc!! Jag trodde jag skulle ha typ 350..?! Hursomhelst så börjar jag tveka nu, är det för stort för mig?! Jag är 173 väge...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare12 dec, 2011Mitt utgångslägeHej! Alla med erfarenheter är mycket välkomna att svara=) Här är alltså mitt utgångsläge. Jag tänker mig framför muskeln, ca300cc ja eller max däromkring. runda implantat, medium profil. Vad tror ni? Bröstförstoring012Dela