Anonym användare26 nov, 2011massera släta implantat?Ni som lagt in släta implantat hos Örjan gribbe ska ni massera dom? Minns inte att han sa något om det men blev osäker nu.. /boomiBröstförstoring03Dela
Milia26 nov, 2011Bokat Cosmo-op!Nu är det slut på fantasier och dags att skrida till handling. I slutet av februari är det min tur! Känns hur bra som helst och konsultationen var kalas, men så var det det här med storleken... hm.. Kirurgens förslag till min längd, bröstbredd och i övrigt kurviga figur var 440 mellan eller 500 high profile (Perthese). 440 såg bra ut i spegeln meda...Bröstförstoring02Dela
miss tanja26 nov, 2011b-h storlek efter o.p??När och hur kan man veta vilken bh storlek man kommer att hamna på?? Eftersom dom växer nu i början.. Jag opererades på Citadell för snart 3 veckor sen. (750cc bakom) Jag har 65G i b-hn som jag fick på operations dagen. Kirurgen klippte upp den då också Bröstförstoring03Dela
meee26 nov, 2011Stämmer provimplantaten?Jag undrar hur bra provimplantaten stämmer med verkligheten. Man provar ju med en BH och stoppar in implantaten men där finns ju redan mina "riktiga" bröst. Jag ska nog göra ett lyft och då tar dom ju bort lite vävnad. Jag provade 350cc och såg jättestort ut men sen när man ser bilder på folk som har kanske 400cc så ser det mindre ut än när när jag...Bröstförstoring03Dela
Smultron26 nov, 20114 dagars bakombröst *BILDER* Så nu harjag fått ta av mina bandage (ÄNTLIGEN). Här har ni mina boobies :) är jättenöjd med storlek och de är faktiskt inte så svullna som jag trodde, och har enligt mig ganska bra form redan. Nu ska jag bara vänta på att de ska hänga till sig och få lite form!! Vad tycker ni? I LOVE THEM Bröstförstoring04Dela
Brummelisa26 nov, 2011Har verkligen blivit bröstfixerad :)Smärtan efter en bröstförstoring är inget jag egentligen tänkt på.. Förutom nu. Drömde att jag gjort min operation och hade fruktansvärt ont. En brännande smärta i hela brösten. Det värsta var att jag var tvungen att gå och handla en sport-bh direkt när jag gick från kliniken och operation så var ju illamående och jävlig.. :) Väl i butiken kunde...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare26 nov, 2011Kluckande inlägg?Mina inlägg är nu 4 dagar gamla och det har liksom börjar klick i dem när man ska massera dem. Är detta vanligt hur ska man osv?Bröstförstoring06Dela
Anonym användare25 nov, 2011duscha i bakteridödande före operation på citadellkliniken?Hejsan, jag undrar om man behöver duscha i de bakteridödande tvättlapparna från apotket hemma före man ska opereras på citadellkliniken, johan Nordqvist eller om det räcker att man duschar i det när man kommer till dom :)? Bröstförstoring01Dela
Oxytocin25 nov, 2011Behöver jag lyft?Verkligen, verkligen lyft! Var på konsultation igår på KKAB och träffade ju bara sköterskan.. Hon tyckte lyft på ena bröstet (mitt vänstra), det hänger lite mer än det högra som är åtminstone lite "normalt" och har en mer rund form.. Hon sa att då skulle jag få ett ärr rakt ner bara isåfall, inte runt vårtan eller så. Vad kallas det? & anti...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare25 nov, 2011Sminka/dölja ärren i armhålan?Hej tjejer! Har en inplanerad fest här framöver och har mest ärmlösa festkläder. Tänker att sminkning väl inte sitter kvar? Eller har ni något tips? Jag är mån om att ärren inte ska synas, även om de är diskreta, och vill helst kunna ha armarna över huvudet och så. När de bleknat kommer det inte vara ett problem men just nu är dom ju röda... An...Bröstförstoring05Dela