Calibra21 nov, 2011Kapselförsäkring-Gunnar KratzIngår det kapselförsäkring hos Gunnar? I så fall, hur länge gäller den? Vad står man själv för om detta skulle inträffa? Bröstförstoring07Dela
Tusse21 nov, 2011Feber 11 dagar efter? Normalt reaktion??Har varit enormt frusen idag. Kunde knappt röra mig satt bara och huttrade. Nu har jag fått upp värmen igen men då blev det helt åt andra hållet. Ligger på 38-39. Är det en normal reaktion i läkningsprocessen eller är det något jag bör kolla upp. Bröstförstoring08Dela
Pumagirl21 nov, 2011alltså när kan man bada på badhus?man ska inte basta fören 3 mån efter op (rekomenderar dom på min klinik iaf) men hur är de med att bada på badhus då någon som vet om de e samma?? Bröstförstoring03Dela
Lavendel21 nov, 2011Infektionsrisk efter 3 månader?Hej! Jag är i akut behov av att färga håret, men är lite velig på om det är okej att göra efter tre månader. Mina ärr är helt läkta men de ömsar liksom lite och jag är lite rädd för att henna-vattnet ska medföra problem. När jag tvättar ur hennan står jag lutad över badkaret och sköljer med duschslangen, så det värsta kommer ju inte i kontakt m...Bröstförstoring06Dela
miffo1121 nov, 2011skidbacke!Hur ska man tänka om man vill ha skidbacke... Trodde jag skulle få det med anatomiska bakom.... efter 9v har jag ingen skidbacke... ser inte att jag skulle få det sedan heller. Vad tror ni? Beror det på implantat och placering eller är det något som man bara får. Vissa saker kan man ju inte opa sig till.... men det är snggt! Någon s...Bröstförstoring04Dela
myplasticboobs21 nov, 2011Köra lastbil efter bröstförstoring?!Hej tjejer! Jag undrar om här finns någon annan i min situation eller liknande? Jag undrar nämligen när man kan börja jobba igen, med mitt jobb då som lastbilschaufför. Det är inte direkt som att köra en personbil nämligen. Så finns här någon som kör lastbil eller kanske grävmaskinist eller dylikt? 🙂 Bröstförstoring03Dela
Anonym användare21 nov, 2011Funderingar efter bröstoperationen..Sådär då var dem nybakade brösten 11 dagar gamla. Jisses, vad tiden går :) Nog allt ändras dem utseende också för var dag som går med :) Dock ville jag bara kolla med er som har gjort era operationer fall ni kände ungefär desamma som; Fullt naturligt att det sticks och kliar satan i det antar jag? Det är väl nerverna som börjar leta...Bröstförstoring04Dela
tuttsan8621 nov, 2011Vilken storlek passar mig?? * se bilder*Nu äntligen har jag blivit silvermedlem, så bilder finns på min profil. snälla hjälp mig!! vad för storlek på implatat tror ni skulle passa mig?? Jag är 164cm lång och väger 74kg, vill ner några kg till. Jag själv är sugen på 400cc-450cc framför, tror ni det blir bra? går det äns att bara fylla ut brösten eller tror ni jag måste lyfta d...Bröstförstoring017Dela
nichole8621 nov, 2011Hur ont gör det?Jag ska opereras i Dec och börja fundera redan nu hur ont det kommer att göra?. Det kan väl inte kännas lika som att föda barn? Jag födde min son när jag var 19år(25år nu) Och den smärtan va inte kul. Fick också bröstinflammation då så kan tänka mig att smärtan är något sånt? Kommer gå ifrån knappt a kupor till C. Bröstförstoring037Dela
Anonym användare21 nov, 2011350cc el 400cc???Var på konsultation för några veckor sedan hos proforma, örjan gribbe... Vi kom fram till att 350cc var lagom! jag har nu tittat runt lite på internet och alla bröst som jag ansåg var fina var på runt 400cc! kanska ska ändra mig? Någon som har 400cc och ungefär samma kroppsbyggnad?Bröstförstoring07Dela