Anonym användare25 sep, 2011Hjälp..hosta o ont i halsen..op på tisdag.Är detta ok?😕 Bröstförstoring05Dela
kottbitten25 sep, 2011Ni som velar/velade mellan olika storlekarNi som velar/velade mellan olika storlekar, blev det lättare att bestämma sig efter konsultationen eller blev man bara mer förvirrad då? Jag kan verkligen inte bestämma mig, ena dagen tycker jag att 375cc är helt perfekt, sen tycker jag att dom är för små och funderar på 400cc och sådär går det fram och tillbaka hela dagarna.. Det är ju inte sk...Bröstförstoring018Dela
Anonym användare25 sep, 2011Frågor om blodådror och ärr!!Har gjort en bröstförstoring för en vecka sen. Och nu har blodådror blivit jätte synliga på ena bröstet. Min fråga är, kommer dom försvinna med tiden? Sen min andra fundering, tycker mina ärr har olika placering. Alltså implantaten är på samma ställen, men verkar som att ena ärret är mer än 1 cm högre upp än det andra. Så att ena kommer hamna i...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare24 sep, 2011Hur stort är igentligen 700ccJag har just nu mentor cohesive I 500cc hög profil och upplever inte alls mina bröst så stora, kan bland annat bero på att jag har stort mellanrum och får inte ens fin klyfta när jag har bh. Jag har varit på en ny konsultation och fick svaret att det som går att göra åt mellanrummet är att byta till 700cc. Jag har tydligen bra med plats kvar på brö...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare24 sep, 2011Bild på mina 5dagar gamla bröst! :)Här har ja en bild på hur dom ser ut nu 5 dagar efter operationen, väldigt svullna och ser nästan för stora ut men jag är otroligt nöjd och tycker dom är fina :) Vad sägs tjejer? Bröstförstoring08Dela
schlibba24 sep, 2011HJÄÄLP! Bröstförstorings fårgor!!!!!Hej alla goa tjejer! Önskar att få lite hjälp av er & vad ni än har att säga tror jag det kan vara till hjälp. =) Gjorde ett bröstlyft i januari, brösten blev otroligt mkt bättre som ni kan se. Men vill fortfarande ha dem mer fasta. Så nu funderar jag på en bröstförstoring och har pratat med min kirurg. Så ska boka in ett återbesök...Bröstförstoring03Dela
Morran24 sep, 2011Egen vävnad vid framförbröst, hur mycket?Har små bröst och vill göra framförbröst, hur mycket egen vävnad behövs?Bröstförstoring025Dela
Anonym användare24 sep, 2011Proforma tjejer, tror ni jag får detta korrat?Ni som kanske korrat på Proforma, vet ni om man skulle kunna få db korrat på något sätt? Inte mycket men märkvärdigt tycker jag nu? Omde inte växer bort? Bröstförstoring018Dela
Anonym användare24 sep, 2011MepiformHej ska man byta den hudvänliga sårtejpen varje dag?den sitter ju ganska hårt ändå? och när kan man börja använda silikontejpet Mepiform istället för att få snyggare ärr? Bröstförstoring01Dela
Ccarolinee24 sep, 2011Snälla titta på mina bilder, ser dom normala ut??Som frågan lyder, vet att de bara är 2 dagar gamla men ser de normala ut? de är stenhårda och känns som de ska spricka. de ser blått ut under tejpen(har ej tittat under då den ska sitta i veckor) men ser ut som jag ska få blåmärken på undersidan av dom också.. kan de bli så ? Bröstförstoring015Dela