Anonym användare24 aug, 2011Viktig fråga angående brösten direkt efter op!Hej tjejer! Tänkte bara höra med er som reda opererat er. Upplevde ni att era bröst var större i början på grund av svullnad etc och blev lite mindre sen? Eller var det tvärtom för er? Tacksam för hjälp:) Mvh Pauline Bröstförstoring02Dela
Jojjo24 aug, 2011Någon som fått 475cc MP med pyttisar innan OP?Jag har svårt att hitta bilder jag kan relatera till. Finns det någon som har lagt in 475cc MP som hade pyttesmå före operation. Kanske finns det sådana bilder i nästa steg? Bröstförstoring01Dela
sarasthl24 aug, 2011Konstigt?? :(Min bröstbredd är 12,5cm och implantatet jag ska lägga in är på 11,4cm Tror ni det kommer att se konstigt ut att lägga in implantat 1 cm mindre än bröstbredden?? Ska lägga in 200cc med låg profil bakom muskeln... Bröstförstoring012Dela
Ccarolinee24 aug, 2011 profil?Snälla hjälp mig i denna silikondjungel=)! Jag har konsultion den 5e septermber (planerad op den 22a) o kommer säkerligen få alla mina svar då men det kan ju vara bra att veta redan nu vad man vill ha. storleken har jag tänkt mig 375 tror jag (ristest) men det här med profiler, jag är helt vilse.. Låg,mellan eller hög profil? Jag tror jag v...Bröstförstoring016Dela
Anonym användare24 aug, 2011Någon som har lagt implantaten bakom bröstmuskeln? Behöver bli peppad!Hej alla fina! Tänkte fråga om det finns några där ute som har lagt sina implantat bakom muskeln och är nöjda med det? Jag har nu hört så mycket negativt om det, men har bestämt mig för att stå fast vid mitt beslut ändå och lägga mina implantat bakom muskeln, så skulle gärna vilja höra lite positiva saker om det :D Så gärna endast posit...Bröstförstoring027Dela
Anonym användare24 aug, 2011Opades igår! Såå nöjd!Hej tjejer! Igår var det äntligen dags för min operation. Saknar redan citadell så mysigt som där var, hade gärna stannat någon natt till :) Är iallfall SUPERNÖJD och såå glad att jag inte tog mindre storlek som jag till en början hade tänkt mig. Tänkte bara höra med er om bh storlek. Fick 65 E i tortyren är det liknande vad jag kommer att ha i...Bröstförstoring08Dela
Lillalady24 aug, 2011lång väntetid?Har äntligen vågat ringa till Proforma för att boka en konsultation med Örjan. Den 23 september blir det av! Usch är rätt nervös och pirrig. Även om det är hel månad kvar. Min fråga är nu hur lång tid det tar innan man kan få en OP tid? Tar det en väldans tid? Bröstförstoring010Dela
mimmis_0224 aug, 2011Alla Clas Lossing-tjejer!Hej!!! Har nu fått min efterlängtde op bokad den 25/10 hos Lossing!! 😀 Vad jag undrar nu är om det finns nån som fått komplikationer efter sin op hos Lossing? Hur gick det och hur löste ni det? Jag har inte hittat nån ännu som vad jag förståt har fått några komplitoner efter sin op hos honom!! Tacksam för svar!!! 🙂 Bröstförstoring04Dela
melindaaah24 aug, 2011min födelsedal,2dagar kvar och har en liten fråga;)Är såååå himla nervös allt snurrar runt just nu i huvudet, någon som vet hur man får pirret att försvinna? Tror ni 500cc kan se normalt ut till min kropp? Med en b kupa nu,och är 1.70 väger 60. Tror ni att jag verkligen att jag klarar av att börja jobba redan efter 2veckor med tunga lyft och så,är ju ben taget från höften :)Bröstförstoring03Dela