malinm23 aug, 2011Framför eller bakom? Vad tycker ni alla om placering? Framför eller bakom? Bröstförstoring00Dela
Mtw23 aug, 2011Michael på proformaJag vill operera mig och det viktigaste för mig är att det blir så naturligt som möjligt. Är inne på anatomiska? Jag har även tänkt på proforma som klinik och Michaels bröst är ju såååå fina men väldigt få bilder. Någon dom har erfarenhet av honom? Har även sätt bilder från viktoriakliniken och måste sägs att Charles verkar göra gryms bröst oxå,...Bröstförstoring010Dela
Mtw23 aug, 2011Byte av implantat? Jag har idag runda inlägg och undrar hur det är om man vill byts till anatomiska, måste man gå " utan" inlägg ett tag? Bröstförstoring02Dela
cassandrajj23 aug, 2011Till alla som gjort en bröstförstoring: Nöjda? Ja/nej.Jag är, som säkerligen många av er i väntan på operationsdagen, VÄLDIGT nervös och orolig. Min fråga är till er som gjort en bröstförstoring. Är ni nöjda? Svara gärna "Ja" eller "Nej" och i fallet "nej" skulle jag gärna vilja veta val av placering samt VARFÖR du inte är helt nöjd. Tacksam för all svar jag kan få! Bröstförstoring020Dela
Anonym användare23 aug, 2011Konsultation bokad 12/9!Hej tjejer! Jag har nu blivit medlem här efter 4 års konstant funderande på att genomföra en bröstförstoring. Har ammat två barn, är 165 och väger 58kg. Jag ska till Peter Tarnow på Carlanderska den 12 septmber, vilket ska bli spännande. Har fundrat att lägga framför... men jag vet inte. Ville bara skriva av mig lite för jag är supernervös....Bröstförstoring00Dela
Anonym användare23 aug, 2011 Har fått op- datum.Var i väg på konsultation i dag och fick tid den 7 september😛 Fick en återbudstid, vilken lycka. Allt kändes kanon och jag var mer nervös innan jag gick dit än vad jag är nu. Klaffade med kirurgen och allt kändes jättebra. Bröstförstoring013Dela
Anonym användare23 aug, 2011Ang. korrigeringHej!🙂 Jag ska på ett återbesök till min kirurg i september. Jag tycker att det känns väldigt jobbigt att "klaga" på saker som jag är missnöjd med ang. brösten. Det är som en liten lista om man säger så. Jag vet inte om jag är petig men det är verkligen saker som jag stör mig på. Gillar inte mina bröst i överhuvudtaget utan kläder 🙁 Jag undra...Bröstförstoring030Dela
Angelica23 aug, 2011Mer CCJag ska ju in till KKAB för att kolla upp om jag har ev kapsel. Har jag det och måste opereras kommer jag garanterat lägga i mer CC. Har gått och vart missnöjd med strl hela tiden och ska jag ändå sövas och allt så kommer jag lägga i mer. Kanske gör det i vilket fall får se på måndag vad som sägs. Men till min fråga nu då, ni som opats en a...Bröstförstoring012Dela
ohmygod23 aug, 2011Betalning Proforma ClinicÄr det någon som vet hur långt innan operation man måste betala sin operation hos Proforma Clinic?? 😇 Bröstförstoring013Dela
Malin8823 aug, 2011Återbesöket avklarat, korrar den 22 septemberÄr nu påväg hem från malmö, träffade jörg idag och pratade om en korrigering och det gick bra. Är så glad det inte blev nåt tjaffs. Tänkte först lägga i släta allergan men vi kom fram till 490cc ultra high texturerade allergan. De är 12.75 breda och 6.2 i put så jag kommer se lite skillnad på storlek, han sa även att det går göra lite mindre mellan...Bröstförstoring031Dela