katarina10027 jul, 2015Vem gör bästa ärren?Någon som hört om vem som gör bra fina ärr? Bukplastik03Dela
katarina10027 jul, 2015Priser hos olika kliniker + vad har ingått?Hej! Tror att många som är nya här och surfar in på denna sidan snabbt vill ha en överblick på följande: - Vilken klinik - Vilken läkare - Vad har du gjort (full buk eller annat) - Vad fick du betala och ingick korrigeringar? - Vad blev du "nöjd" med och "icke nöjd" med? Hur blev din navel och dina ärr? Berätta gärna i några...Bukplastik00Dela
Vivecca23 jul, 2015Är det jätteviktigt med gördel ?Jag har gjort bukplastik för 6 veckor sen. Jag är liten i kroppen och gördeln för stort. Görs inga gördlar i min storlek då det blir barnavdelningen nästa. Då jag känner att den inte riktigt fyller nån funktion. Jag har 2 veckor kvar med den, är det jätteviktigt att ha den på sig just exakt 8 veckor? Nån som har tatt av sin tidigare?Bukplastik00Dela
Specialized19 jul, 2015Sälja gördelJag håller på att packa för att flytta och insåg att jag aldrig mer kommer att använda gördlarna. Är de säljbara? Jag har ju använt dem under de veckorna efter och tvättat dem, det känns synd att de bara ska ligga. De är ju fräscha sånär som på någon missfärgning i skrevet efter läckande dränage men är tvättad antal ggr efter det. Det är en veroniq...Bukplastik00Dela
Smulans8119 jul, 2015Kan jag ha delade magmuskler? BILDSnälla ni som har erfarenhet av bukplastik/delade magmuskler är det det jag har? Jag genomgick en blindtarmsoperation för 6 veckor sedan. Redan innan var jag svag i magmusklerna men hade inga jätteproblem. Magen var inte superplatt som innan barnen men okej. Efter blindtarmsnittet är min mage hel förstörd. Jag har ingen som helst kontroll över...Bukplastik04Dela
Daniella8717 jul, 2015Akademikliniken Hej. Jag har bokat en tid för operation. Full buk + Bröstlyfy + implantat. Är det någon här som opererat sig där. Skulle vara kul/intressant att höra vad ni tycker. Är ni nöjda med operationen där? Har fått för mig att jag kommer vara stel efte bukoperationen ,är man det ? :)Bukplastik017Dela
Annethe8616 jul, 2015Gravid efter bukplastikFör ett halvår sedan drygt gjorde jag en stor bukplastik, där mina magmuskler syddes ihop, fettsugning av sidor och lite fram och även drog åt skinnet på magen. Jag fick nu reda på att jag är gravid och ganska långt gånger. Nu vill jag veta vilka risker som finns, är det farligt att bli gravid såhär tidigt (att ärret och det kan bli förstört för...Bukplastik02Dela
katarina10011 jul, 2015Citadellkliniken, Helena SveinsdottirNågra här som op´ats för Helena Sveinsdottir på Citadellkliniken? Vilket ingrepp gjorde ni (buk eller bröst...eller annat?) och hur ser resultatet ut? Har ni bronsbilder? Ni som gjort bukplastik: Hur ser era navlar ut? Någon av er som varit på Citadellkliniken men valde någon annan kirurg som ni hört bättre om? (bukplastik) Bukplastik015Dela
Otålig.nu10 jul, 2015Äntligen har jag kommit fram till vart jag skall göra min opNu har jag varit på några konsultationer i Malmö och i Helsingborg. Har beslutat mig att göra min operation av buk på Citadellkliniken av Dr Helena Sveinsd'ottir. Känns såååååå skönt att äntligen tagit beslutet och bokat en tid till slutet av september. I 6 år har jag velat göra denna op, men inte riktigt vågat . Men nu är det på g .... Bukplastik05Dela
Sissi7309 jul, 2015Boende nära Art Clinic i Uppsala?Jag skulle behöva lite tips på bra prisvärda boenden i närheten av Art Clinic i Uppsala. Ni som varit där och haft någon anhörig med er, var har hon/han övernattat? Det kanske är någon här som bor i Uppsala och på så vis kan rekomendera ngt bra boende utan att nödvändigtvis måste ha varit på kliniken? Tack på förhand :-) Bukplastik00Dela