Maria8522 okt, 2014nu är det gjort! bukplastik och bröstförstoring Hej tjejer! Nu har jag gjort min bukplastik och bröstförstoring. Är groggy men sååååå lycklig! Bukplastik05Dela
Anonym användare22 okt, 2014Op om 6dagarLäser o läser om bukplastik op och blir mer o mer nervös 😲 Att alla upplever tiden efter olika är väl naturligt så att få facit på upplevelsen är nog omöjligt... men men en sak har alla gemensamt (iallafall de flesta) att ni är nöjda med era fina platta magar 🙂 Det är nåt jag ser framemot! jag ska skriva op berättelse sen och lägga in bilder...Bukplastik05Dela
Erika_199121 okt, 2014Någon mer som INTE fått blodförtunnande efter opSom rubriken lyder.. Jag fick inte det efter min bukplastik, men läser överallt att alla andra som gjort det fått det. Jag fick det efter mitt kejsarsnitt som jag gjorde för 6 år sedan. Någon som vet varför vissa får och vissa inte? *kom och tänka på detta nu när jag halkade in på en sida*Bukplastik013Dela
Maria8521 okt, 2014imorgon smäller det!! bukplastik och bröstförstoring Herrejisses, nu börjar nerverna komma ikapp! Imorgon ska jag vara på polarkliniken kl 8 och operationen startar vid 9. Jag hoppas verkligen allt går bra och att jag inte blir alltför dålig efteråt. Tagga för en fin mage och fina bröst ☺ Bukplastik010Dela
Erika_199121 okt, 20145 veckor efter stor bukplastik *bild*Idag är det 5 veckor sen min bukplastik. Det läker så fint!! Är så himla nöjd och blir bara mer nöjd för varje vecka som går ;) trodde aldrig det skulle bli såhär fint :)Bukplastik020Dela
Erika_199120 okt, 2014När kan man sola solarium?5 veckor sen op imon. Hur funkar det med solning? Jag är ju så ivrig med allt nu och vill bara se så fräsch ut som jag bara kan :) om jag täcker ärren med trosor på, tror ni det är okej då? Bukplastik03Dela
Måndag20 okt, 2014Svullnad efter bukplastik?Har fått problem men svullen mage efter bukplastik. Har nu gått 3 veckor. Började efter ca. 1,5 veckor. Har nu väldiga problem med att ha gördeln då det klämmer på höfter, midja och revben. Provade att vila helt 2 dar och det blev lite bättre men sen när jag har rört mej så blir det värre. Rör mej bara inne och inte speciellt mycket. Sitter jag så...Bukplastik03Dela
LeeLoo_Dallas20 okt, 2014Bukplastik & Bröstlyft/förstoring 7 dagar och så svullen!!Som rubriken lyder så är det 7 dagar och jag är så svullen. Känns som gördeln krympt, spänner över lår och mage och det känns som nedre kanten på buksnittet står ut men inget rött eller irriterat. Allt ser väldigt fint ut bara att det spänner så förbannat av svullnaden. Kan det vara så efter att dränaget tagits bort?Bukplastik038Dela
mammaflabb17 okt, 2014bukplastik och bröstoperation samtidigt, era erfarenheter Hej alla, jag är ny här Bukplastik012Dela
Nawel14 okt, 2014Seriöst, har ni varit SÅHÄR svullna(6v, bild i gallerietGjorde en stor bukplastik med ihopsydda muskler för 6veckor sedan. Jag är så himla svullen och känner mig verkligen asfet och det ser ju inte ut som att det här kommer att bli en platt mage precis. Har haft dränage en period mellan vecka 2 och 3 och detta känns inte som vattensvullnad det som är nu. Någon som kan lugna? Lägger en bild i mitt ga...Bukplastik08Dela