Hopefull26 okt, 2014Bukplastik Dec -14Bokat min op till 18 dec. Kämpar för att gå ner lite mer till dess. Bukplastik03Dela
Måndag26 okt, 2014Tänja/sträcka på sig?Någon som har erfarenhet av att försöka tänja ut huden efter bukplastik? Det har nu snart (på måndag) gått 4 veckor sen jag gjorde min op. Har ju varit i vila mest och sen varit svullen. När jag suttit i en fotölj har det varit som om allt har kletat ihop sig i magen och det har varit svårt att sträcka på sig när man kliver upp- Det har gjort a...Bukplastik04Dela
La rubia26 okt, 2014Bukplastik på Laser och estetik på torsdagHej! Ska göra bukplastik och bröstförstoring på torsdag (30/10) och börjar bli sjukt nervös. Någon mer?? Ska vi dela vår resa? :)Bukplastik04Dela
EllenA24 okt, 2014Svullnad som uppstått ett år efter bukplastikHej, det är nu (drygt) ett år sedan min bukplastik (full, AK). Allt har gått relativt bra med läkning och återhämtning. Sedan dag ett har jag haft en svullnad på vänster sida, strax ovanför naveln som jag har tänkt kommer att försvinna med tiden. Nu har det svullnat upp lite till och jag tycker att det ger obehag iform av att den ömmar lite, byxlin...Bukplastik08Dela
LeeLoo_Dallas24 okt, 2014Vätska! Röra på sig eller vila??Hej alla ni som gjort full bukplastik. Har läst mycket på forumet och nästan alla verkar drabbas utav detta med att samla på sig vätska vilket jag tycket är så himla jobbigt! De flesta skriver att det är värst när man inte tagit det lugnt, tex -Var tvungen att åka och lämna barnen idag och nu är jag helt slut och full av vätska! Samtidi...Bukplastik012Dela
LeeLoo_Dallas23 okt, 2014Hård öm bula nedanför snittet bredvid blygdbenet :-(Som rubriken lyder. Ömmar och är hårt men ingen rodnad. Någon som upplevt liknande?Bukplastik00Dela
Sneckan7023 okt, 2014VätskaHar nu fått vätska på höger sida av buken, det skvalpade lite när jag skulle torka mig efter duschen så det var så jag märkte det. Det är lite mer än 2 veckor sedan jag gjorde en full bukplastik. Vad skall man göra ? Bukplastik01Dela
Måndag23 okt, 2014Drygt 3 veckor, "bild" bukplastikHar nu lyckats lagt in bilder i galleriet på min stora bukplastikoperation. Från 1 dag tom. drygt 3 veckor. Bukplastik010Dela
Häxananna22 okt, 2014Bukplastik november genom landstinget. 10 nov smäller det. Äntligen ska jag bli av med min mage som jag har mått dåligt över i 9 år. På tisdag ( om 6 dar) ska jag på inskrivning hos dr Torgny schenning på ks. Någon som har OP av honom? Någon som ska OP i november? Min oro är att jag väger för mkt och det blir dåligt resultat pga det?! 73 kg till mina 163 cm. Ser inte tjock ut förut...Bukplastik03Dela
Måndag22 okt, 2014Profilbild på magenJa då fick jag äntligen upp en profilbild på min mage. På bilen tagen idag har det gått 3 veckor + 2 dar. Är supernöjd. Önskar bara jag kunde sträcka på mej.Bukplastik04Dela