JL197021 nov, 2013Kan man köpa gördlar någon stans?Skulle vilja ha att byta med... Nåt tips?Bukplastik04Dela
Fr_Seven21 nov, 2013Helkroppsbilder bröstlyft+stor bukplastik Före och dag 7Jag tänkte dela med mig av mina bilder på bröstlyft och stor bukplastik. Jag tog bilder hemma samma dag jag åkte in till Art Clinic för att göra operationerna. Sedan har jag tagit bilder Dag 7. Jag är fortfarande väldigt svullen i magen och har en del vätska. De här bilderna är väldigt anonyma och omöjliga att känna igen för någon. Jag har ju a...Bukplastik08Dela
JL197021 nov, 2013När kunde du gå upprätt efter full bukoperation?Är nyfiken på hur statistiken ser ut. Vad har jag att vänta mig?Bukplastik021Dela
Solig21 nov, 2013Bukplastik, fettsugning haka 25 Nov TIPS önskas ÄNTLIGEN Bokat, betalt och klart!! Valde Improva Magnus Hober Full bukplastik, inkl fettsugning kärlekshandtaget och lite på magen + fettsugning hakan & käklinjen och ärr korrektion från ett tidigare facelift på annan klinik. Önskar tips på kl...Bukplastik010Dela
NeverSoScared21 nov, 2013Bränner till på/i sidan av magen, har ni haft så? vad var det?En frågan.. någon som haft känslan av att det bränner till, så man typ tappar andan? för 2 veckor sedan (då 3.5 veckor efter OP) fick jag jättestarkt huggande av brännande smärta på sidan som jag då trodde va i själva ärret/snittets kant typ, då jag böjde mig fram över bordet för en sak.. aj tänkte jag. får va mer försiktig. inget mer med det.. sen...Bukplastik02Dela
Jennygg20 nov, 2013Fått feber, OP om 1 vecka!!!Har fått lite smått panik, haft hög feber i två dygn och blir bara sämre! Nån annan som har varit med om liknande? Vill inte avboka OP tiden :(Bukplastik02Dela
Guess8119 nov, 2013Nya bristningar???Hej! Någon som kan dela med sig en bild om man fått nya bristningar efter operationen? Eller vet ni någon som fått det? Kan man få det? Klinikens sköterska sa att man inte kan få det men jag litar inte på det riktigt... Huden stramar ju jätte mycket i början och bra tag efter. Det kliar jätte mycket ovanför ärret och jag har bristningar där......Bukplastik02Dela
JL197019 nov, 2013Lyckorus!Fick just se min mage som ska luftas och guuuud vad glad jag blev! Såååå fint, SOM jag har drömt om en sån mage .... Finns bilder. Bukplastik04Dela
Leacn19 nov, 2013lite deppig idagigår fick jag ett samtal ifrån art clinik, de ville ha ett till EKG av mig, oj tänkte jag direkt, fel på hjärtat. blev lite deppig då, många tankar i huvudet snurrade. Som jaha, ingen operation ,få gå där o vantrivas med en slapp hängig mage. Men sköterskan sa det va en rutinkontroll, jag hade inget EKG sen tidigare att jämföra med. Så nu till näs...Bukplastik025Dela
JL197019 nov, 2013Nu är det bara timmar kvar!Vaknade upp och kan inte somna om. Ska ligga en stund till, sen går jag nog upp och packar väskan, duschar och tar medicinen. Är medveten om att jag inte känner så många här på forumet, men jag kommer nog att fylla på här ändå, för dokumentation. Jag är lite nervös och pirrig. Förväntansfull. Tänker mycket på hur sambon ska klara av att rodda med...Bukplastik07Dela