Magen ska bort12 apr, 2013Hosta efter bukplastikHur lång tid efter bukplastik med sydda muskler gör det ont (är outhärdligt) att hosta?Bukplastik00Dela
sral12 apr, 2013bukplastik för 3 dagar sen - bild! :(Hej! Jag gjorde en bukplastik för 3 dagar sen. Går här hemma hög på tabletter och jag är inte så nöjd över resultatet. Visserligen kan det vara svullet men tänk om jag skulle få den där påsen på magen och se gravid ut istället. Snittet blev så högt upp osv... :( vad tror ni? Så tacksam över svar ..bilden finns i mitt galleri!Bukplastik027Dela
Katja7410 apr, 2013Spruckna sömmar efter bukplastikHej, för sex veckor sedan gjorde jag en stor bukplastik och igår fettsögs de litegrann son korrigering. Då visade det sig att bukmusklerna som sytts ihop i övre buken har separerat sig igen ( alltså sömmarna har släppt) och det känns otroligt jobbigt. Är det någon som varit med om samma sak? Kan detta korrigeras med titthålsoperation? I så fall,...Bukplastik04Dela
systeryster10 apr, 2013Nu är datumet bokat och klart. Nu ska fulmagen äntigen bort!!Hej Alla! Wihooo! Nu är min kommande bukplastik bokad och klar! Är så lycklig och förväntansfull...och samtidigt livrädd!! Antar att det är så man känner, glad över att det kommer bli av, men samtidigt orolig över själva ingreppet och tiden efteråt. Det blir den 17/6 på Art Clinic och Anders Liss som operatör...hoppas, hoppas att jag gjort rä...Bukplastik04Dela
perfectlyme09 apr, 2013Bukplastik?Hej! Nu blir det en bukplastik. Misstänker att jag också kommer behöva fettsugas lite på magen och/eller flankerna. Är tacksam för alla tips, råd, erfarenheter, vad ni hört eller upplevt om olika kliniker och kirurger angående bukplastik. Vilka frågor ställde ni på konsultationen? Vilken kirurg är skickligast för en så platt mage som möjlig...Bukplastik00Dela
perfectlyme09 apr, 2013Bukplastik GöteborgHej! Nu blir det en bukplastik. Misstänker att jag också kommer behöva fettsugas lite på magen och/eller flankerna. Är tacksam för alla tips, råd, erfarenheter, vad ni hört eller upplevt om olika kliniker och kirurger angående bukplastik. Vilka frågor ställde ni på konsultationen? Vilken kirurg är skickligast för en så platt mage som möjlig...Bukplastik05Dela
A_z8009 apr, 2013Bukoperation och ett ev bröstlyftDetta är helt helt nytt forum för mig, men jag har i många år tänkt göra en bukplastik (har såååå mycket skinn som inte alls fyller någon positiv funktion) men skulle mest ringa till en klinik och ställa några frågor..!!! O vips så hade jag bokat tid för konsultation haha... Nervös och vill veta allt , allt som är fakta utifrån upplevelser för på h...Bukplastik01Dela
Paarmida07 apr, 2013Bloggar om bukplastik?Hejsan! Ska förmodligen göra bukplastik och undrar ifall ni har några bra tips på bloggar om bukplastik? Bukplastik00Dela
russinsara05 apr, 2013Imorgon ska jag på konsulation!!!Tänk imorgon blir det att få domen. Känner mig inte så nervös ännu men kommer nog vara det när jag väl är där. Ibland önska rjag att läkaren ska säga "Hörrö du tjockis, träna ner dig så ska du se att det blir bra" men å andra sidan vill jag höra "det här kommer bli jättefint, du kommer kunna gå utan att folk frågar om du väntar ett tredje barn"....Bukplastik01Dela
zazza8204 apr, 2013Orolig, operation 10/4 & sjuk nu...*snyft*Åhhh jag är så himla orolig, har tid för operation på Onsdag 10/4 och blev sjuk igår. Ont i halsen, hes, och hosta som kommer nere från bröstet. Så ledsen att jag inte skall kunna opereras, skall göra en stor operation med både bukplastik och bröstlyft/implantat.. Så som man har längtat efter operationsdagen...Bukplastik015Dela