Silverstjärnan11 nov, 2012Operation+fettsugningNi som opererat er, har ni gjort nån form av fettsugning samtidigt? Typ höfterna, för att få ett bättre resultat? Bukplastik09Dela
Silverstjärnan10 nov, 2012Storlek på gördelJag fattar inte riktigt det här med storleken på gördeln som man ska ha efter operationen. Min läkare sa till mig att jag skulle köpa en som var en storlek mindre än jag egentligen skulle behöva idag. Jag skulle mäta midjeomkretsen i navel höjd och det gjorde jag 95 (!) cm..... Det skulle då göra att jag idag skulle behöva en gördel i sto...Bukplastik06Dela
Bukplastik_GBP09 nov, 2012Serom - vätska i sårhåla postopJag visste väl att min svullnad på vänster sida var onödigt stor i förhållande till den högra!!! Shii fick läkaren!!! Idag när jag skulle duscha på förmiddagen och skrubba mid på magen lite lätt, kändes det precis som att jag hade en vattenbubbla som flyttade sig med mitt tryck från handen fram och tillbaka. Från vänstra navelsidan ut mot vänster h...Bukplastik07Dela
Totoro09 nov, 2012Lite funderingar kring bukplastik Hej alla, Jag är ny här :) Min hemläkare på vårdcentralen skrev en remiss för 2 veckor sedan för bukplastik. Hon skickade remissen till Sabbatsberg men vad jag förstår gör de inte bukplastiker där (?) Jag har fött två barn och min mage har tagit stryk. Jag har delade magmuskler och en ganska rejäl hängbuk. Jag har fått en böld i vecket...Bukplastik00Dela
Silverstjärnan09 nov, 2012Addoc PlastikkirurgiJag ska operera mig på Addoc Plastikkirurg i i11 december. Jag undrar om någon har opererat sig på där och vill dela med sig av sina upplevelser.Bukplastik07Dela
Silverstjärnan09 nov, 2012Träning inför operation Jag ska göra en stor bukoperation i december. Jag funderar lite på träning inför operationen. Hur har ni andra gjort? Har ni tränat mycket inför operationen? Vad har ni tränat? Skulle uppskatta lite tips och råd =)Bukplastik011Dela
Silverstjärnan08 nov, 2012GördelHur har ni gjort med gördel?! Jag har förstått att man får en från kliniken, men jag kan tänka mig att jag behöver minst 1 att varva med. Vart har ni köpt en gördel? Har ni köpt en midjegördel? En trosgördel? Vilken modell är att föredra? Tacksam för tips =)Bukplastik012Dela
Silverstjärnan08 nov, 2012Operation 11 decemberJag ska göra en bukplastik om ett par veckor. Det som ska göras då är: sy ihop magmusklerna, fettsuga höfterna, flytta naveln samt fixa ett navelbråck. Jag vill vara så väl förberedd som möjligt innan op och gärna få massa tips och råd från er som redan gjort en sådan eller liknande op samt gärna höra lite tankar och ideer från er som ska göra e...Bukplastik06Dela
daria07 nov, 2012Alla som har op på citadell klinik ?snälla finns det nån som har gjort stort buk op med flytt av navel?? jag funderar på att välja citadell vill se bilder före och efter op!! hör av er tackBukplastik030Dela
Bukis07 nov, 2012Är detta normal svullnad?Det har nu gått 9 veckor sen min operation och jag jobbar heltid. Jag tycker att magen är stor. Jag har inte gått upp i vikt. Är detta normal svullnad eller vad tror ni???Bukplastik04Dela