Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LipziL profilbild

LipziL

Man ·

02 jul, 2012

1 månad gamla, 610 cc.

Bröstförstoring

Tog en bild på mina 1 månad gamla framförbröst. Mellanrummet som var mellan brösten har blivit mindre vilket jag är väldigt nöjd med :)

Tycker dock fortfarande att dom är i allra minsta laget, men jag antar att det här får duga innan jag skaffat barn.

38

Sortera efter

LipziL

Man ·

03 jul, 2012

Tack alla ni söta!! 🙂

Emelies: Tack!Jag känner en förbättring faktiskt, får dock inte träna ännu så vet inte slutresultatet än. Kommer uppdatera om det :)

twinky: Jag kanske är lite storleksblind men jag vill ha ännu större faktiskt. Men som du säger så finnsdet en risk att jag nöjer mig med det här :)

Mrs V: Men jag vill ha som duuu!

Sc11: Jag vet faktiskt inte varför ;o Jag upplever inte mina som stora och jag vill känna känslan av att ha ett par stora bröst. Fast vet inte om jag någonsin kommer få den känslan, hur stort jag än lägger in :P

Gilla

daria

Kvinna ·

03 jul, 2012

Mycket fina !! Vad ska jag säga om mina , mina är för små!! Dina är stora och så snygga!!!

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

04 jul, 2012

Lipzil: Storleksmässigt skiljer inte mycket på oss..inget anmärkningsvärt. Fattar du kan känna så för känner så själv många ggr..tittar pp stora bröst och vill ha och fattar inte jag har det sj..storleksblund väl :P
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

04 jul, 2012

Jag håller med Mrs v, ni har lika stora bröst! 🤭

Gilla

LipziL

Man ·

04 jul, 2012

Men alltså va, nää inte en chans i världen att vi nästan skulle ha lika stora bröst. Du har MYCKET större, sååå blind kan jag inte vara :P Du hade ju stora bröst innan du opererade dig också! Jag e avis! 

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

04 jul, 2012

LipziL skrev:

Men alltså va, nää inte en chans i världen att vi nästan skulle ha lika stora bröst. Du har MYCKET större, sååå blind kan jag inte vara :P Du hade ju stora bröst innan du opererade dig också! Jag e avis! 

Och jag é en tredje part som jämnför era bröst o visst är de i samma "gigantiska bröst klassen"! Du é verkligen jäkligt storleksblind just nu, skärpning tösen... De är stooora och hur fina som bara den 🤭

Gilla

LipziL

Man ·

04 jul, 2012

Isf ser mina bilder helt missvisande ut :P Jag e nog lite blind men låångt ifrån så blind. :P jag ska försöka att inte haka upp mig fööör mke på den här storleken :P

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

05 jul, 2012

Ge oss fler bilder istället! 🤭

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

05 jul, 2012

via_dolorosa skrev:

LipziL skrev:

Och jag é en tredje part som jämnför era bröst o visst är de i samma "gigantiska bröst klassen"! Du é verkligen jäkligt storleksblind just nu, skärpning tösen... De är stooora och hur fina som bara den 🤭

Hehe tack.. eller tack och tack.. men det kan va helt hopplös som andra part i samma sits som första part att försöka tala om att hon har faktiskt i samma storleksgrupp :P

Men som sagt, man blir lätt storleksblind.. iaf på sig själv :P

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

05 jul, 2012

LipziL skrev:

Isf ser mina bilder helt missvisande ut :P Jag e nog lite blind men låångt ifrån så blind. :P jag ska försöka att inte haka upp mig fööör mke på den här storleken :P

Nej gör inte det... ut och lev livet med dem istället ;)

Gilla

idaglida

Kvinna ·

06 jul, 2012

Super snygga Lipzil!!! 👍

Gilla

Marina

Kvinna ·

06 jul, 2012

OBS! idaglida!!
Har TS gett dig lov att använda ett privat tilltalsnamn i trådar andra kan läsa?? Jag har ändrat det till hennes nick. Vi rekommenderar alltid anonymitet, och vill man avslöja sin identitet, ska man få göra det själv.

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

06 jul, 2012

Jätte fina!! =)  men om du tycker att dem e små så har du nog blivit storleksbild =)

Gilla

villhamer

Kvinna ·

16 jul, 2012

Varför placerade du implantaten framför den här gången? Hade du komplikationer med bakom eller ville du få ett annat resultat med framför?

Gilla

LipziL

Man ·

20 jul, 2012

villhamer: Muskelproblem!

Gilla

villhamer

Kvinna ·

21 jul, 2012

Ok. Vad för muskelproblem?

Gilla

LipziL

Man ·

21 jul, 2012

Läs min signatur!

Gilla

villhamer

Kvinna ·

21 jul, 2012

Ooops, sorry! Hoppas allt blir bra nu då!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem