LipziL
Man ·
02 jul, 2012
1 månad gamla, 610 cc.
BröstförstoringTog en bild på mina 1 månad gamla framförbröst. Mellanrummet som var mellan brösten har blivit mindre vilket jag är väldigt nöjd med :)
Tycker dock fortfarande att dom är i allra minsta laget, men jag antar att det här får duga innan jag skaffat barn.
Sortera efter
LipziL
Man ·
03 jul, 2012
daria
Kvinna ·
03 jul, 2012
Mycket fina !! Vad ska jag säga om mina , mina är för små!! Dina är stora och så snygga!!!
Mrs V
Kvinna ·
04 jul, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
04 jul, 2012
Jag håller med Mrs v, ni har lika stora bröst! 🤭
LipziL
Man ·
04 jul, 2012
Men alltså va, nää inte en chans i världen att vi nästan skulle ha lika stora bröst. Du har MYCKET större, sååå blind kan jag inte vara :P Du hade ju stora bröst innan du opererade dig också! Jag e avis!
via_dolorosa
Kvinna ·
04 jul, 2012
Men alltså va, nää inte en chans i världen att vi nästan skulle ha lika stora bröst. Du har MYCKET större, sååå blind kan jag inte vara :P Du hade ju stora bröst innan du opererade dig också! Jag e avis!
LipziL
Man ·
04 jul, 2012
Isf ser mina bilder helt missvisande ut :P Jag e nog lite blind men låångt ifrån så blind. :P jag ska försöka att inte haka upp mig fööör mke på den här storleken :P
via_dolorosa
Kvinna ·
05 jul, 2012
Ge oss fler bilder istället! 🤭
Mrs V
Kvinna ·
05 jul, 2012
Hehe tack.. eller tack och tack.. men det kan va helt hopplös som andra part i samma sits som första part att försöka tala om att hon har faktiskt i samma storleksgrupp :P
Men som sagt, man blir lätt storleksblind.. iaf på sig själv :P
Mrs V
Kvinna ·
05 jul, 2012
Isf ser mina bilder helt missvisande ut :P Jag e nog lite blind men låångt ifrån så blind. :P jag ska försöka att inte haka upp mig fööör mke på den här storleken :P
Nej gör inte det... ut och lev livet med dem istället ;)
idaglida
Kvinna ·
06 jul, 2012
Super snygga Lipzil!!! 👍
Marina
Kvinna ·
06 jul, 2012
OBS! idaglida!!
Har TS gett dig lov att använda ett privat tilltalsnamn i trådar andra kan läsa?? Jag har ändrat det till hennes nick. Vi rekommenderar alltid anonymitet, och vill man avslöja sin identitet, ska man få göra det själv.
Trollmamma
Kvinna ·
06 jul, 2012
Jätte fina!! =) men om du tycker att dem e små så har du nog blivit storleksbild =)
villhamer
Kvinna ·
16 jul, 2012
Varför placerade du implantaten framför den här gången? Hade du komplikationer med bakom eller ville du få ett annat resultat med framför?
LipziL
Man ·
20 jul, 2012
villhamer: Muskelproblem!
villhamer
Kvinna ·
21 jul, 2012
Ok. Vad för muskelproblem?
LipziL
Man ·
21 jul, 2012
Läs min signatur!
villhamer
Kvinna ·
21 jul, 2012
Ooops, sorry! Hoppas allt blir bra nu då!
Tack alla ni söta!! 🙂
Emelies: Tack!Jag känner en förbättring faktiskt, får dock inte träna ännu så vet inte slutresultatet än. Kommer uppdatera om det :)
twinky: Jag kanske är lite storleksblind men jag vill ha ännu större faktiskt. Men som du säger så finnsdet en risk att jag nöjer mig med det här :)
Mrs V: Men jag vill ha som duuu!
Sc11: Jag vet faktiskt inte varför ;o Jag upplever inte mina som stora och jag vill känna känslan av att ha ett par stora bröst. Fast vet inte om jag någonsin kommer få den känslan, hur stort jag än lägger in :P