Mangomamma
Kvinna ·
06 jan, 2024
Bröstoperation mars 2024
BröstförstoringHej! Tänkte samla folk som ska göra bröstoperation mars 2024, om man vill följas åt! Jag ska göra på Plastikkirurgen Stockholm hos Örjan Gribbe 27 mars. Ska lägga in mentor HP 500 cc framför muskeln! Nån som vill dela känslor, tankar, funderingar?
Sortera efter
Tessan7171
Kvinna ·
23 mar, 2024
Tessan7171
Kvinna ·
23 mar, 2024
Via
Kvinna ·
23 mar, 2024
Skrev min operations berättelse igår (sparade på op berättelsen). Ni får gärna läsa och kommentera den. :)
Spännande. Ska läsa ? Låter du bli morfinet? Jag tror det är antibiotikan som gör det här med min mage...
Via
Kvinna ·
23 mar, 2024
Hur känns era nya bröst?
poppydale
Kvinna ·
24 mar, 2024
poppydale
Kvinna ·
24 mar, 2024
Via
Kvinna ·
24 mar, 2024
Mina bröst känns så himla goa och sköna att ta på, de är så fasta och hårda men ändå mjuka ? men mina bröstvårtor gör så sjukt ont fortfarande, de är svullna och verkligen utstretchade, och gör Såå ont vid beröring! någon mer? hoppas det släpper snart ?
Tessan7171
Kvinna ·
25 mar, 2024
Mina bröst känns så himla goa och sköna att ta på, de är så fasta och hårda men ändå mjuka ? men mina bröstvårtor gör så sjukt ont fortfarande, de är svullna och verkligen utstretchade, och gör Såå ont vid beröring! någon mer? hoppas det släpper snart ?
Tessan7171
Kvinna ·
25 mar, 2024
lifeat44
Kvinna ·
25 mar, 2024
Hur lång tid tog det innan nu började köra bil?
Och skulle ni också äta antibiotika en vecka?
Tessan7171
Kvinna ·
25 mar, 2024
Fini
Kvinna ·
26 mar, 2024
Jag har inte haft direkt ont men det spänner en del. Äter mina värktabletter med jämna mellanrum, och antibiotikan.
Känner mej superduper förstoppad och svullen i magen. Fler?
lifeat44
Kvinna ·
26 mar, 2024
Nabo
Kvinna ·
26 mar, 2024
Tessan7171
Kvinna ·
26 mar, 2024
Hur lång tid tog det innan nu började köra bil?
Och skulle ni också äta antibiotika en vecka?
Jag fick ingen antibiotika alls? Så konstigt att det är så olika...
Jag skulle behöva skjutsa barnen till skolan imorgon (ca 5 km biltur), då har det gått 5 dagar. På kliniken sa de att jag måste vänta med att köra bil tills det gått minst 24h sedan sista morfintabletten. Jag tog en igår kväll, men nu hoppas jag att jag kanske inte kommer att behöva ta fler och att smärtan går att klara av med Paracetamol.
Via
Kvinna ·
26 mar, 2024
lifeat44
Kvinna ·
26 mar, 2024
lifeat44
Kvinna ·
26 mar, 2024
Jag vill inte heller köra bil nu på ett tag. Min man var och hämtade min nya cykel idag för jag hade beställt den innan op. Jag bara testade och cyklade några varv... kändes på något sätt väldigt osäkert och oroligt.
Via
Kvinna ·
26 mar, 2024
Jag vill inte heller köra bil nu på ett tag. Min man var och hämtade min nya cykel idag för jag hade beställt den innan op. Jag bara testade och cyklade några varv... kändes på något sätt väldigt osäkert och oroligt.
Hjälp, cykla känns ju lite läskigt. Tänk om man skulle ramla? Varför man nu skulle göra det, det gör man ju aldrig annars…
Nabo
Kvinna ·
27 mar, 2024
Hej allihopa! Blev opererad idag på Plastikkirurgen Stockholm. Allt gick jättebra. Hade jätte ont direkt i uppvaket men mediciner iv fungerade bra. Fick en härlig fukosbricka och somnade när jag höll mackan i handen. Nog fortsatte äta sedan direkt. Lite komiskt... :) Min man hämtade mig och nu sover vi en natt i hotellet här i närheten. Har inte ont men tar medicin i jämna mellanrum. Till natten lite starkare (Tramadol). Örjan Gribbe var super bra. Det blev Mentor high profile X-tra 450cc/465cc under muskeln.
Skrev min operations berättelse igår (sparade på op berättelsen). Ni får gärna läsa och kommentera den. :)