Hoppetossa8915 jun, 2022Thomas JonssonVill ha lite info från er som opererat sig hos Thomas, oavsett om det varit bröst, bukplastik, fettsugning osv. Vad tycker ni? Har ni varit nöjda? Ni som behövt korrigera, har det gått utan bråk?Bröstförstoring016Dela
Pink115 jun, 2022RÖKARE OCH BRÖSTOPERATION Hej alla! ?? Som rubriken beskriver så är jag rökare, och fick nu massa tankar om rökningen, då de ska vara stor vikt att man ska sluta innan op, men ju mer jag tänker på det ju mer rökar jag, och speciellt när jag blir nervös! Jag är den som tvingar mig upp på benen efter jag gjort en operation på sjukhuset, ( opererat bråck) för att ut och ta l...Bröstförstoring06Dela
canongloves15 jun, 2022Problem med anatomiska inplantat?Hej! När jag var ung, dum och led av psykisk ohälsa fattade jag beslutet att göra mastektomi, dvs tog bort mina bröst plus all bröstvävnad och har därför ingenting kvar. Efter konsultation med kirurg Jessica Gahm så har jag fått rekommendation om anatomiska/droppformade inplantat för att det ska se så naturligt ut som möjligt. Jag är däre...Bröstförstoring02Dela
Ladybug-14 jun, 2022Proforma op 16/6 någonFick en tidigare tid, skulle egentligen op mig 5/7. Så nu på torsdag är de dags, så lycklig men nervös som faan. Någon mer som ska till Proforma, kan vara nervösa ihop haha. Vad ska man ha med sig? Vad är onödigt att ha med sig? Kram Bröstförstoring01Dela
MoLi9113 jun, 2022Hjälp! Op 16/6 och kan inte bestämma mig för storlek.Hej! Fick op-tid tidigare än jag kanske var redo för. Har verkligen längtat så kunde inte säga nej till tiden nu på torsdag. Är ganska liten, ca 156, 46-51 kg med 70-75A. Förhållandevis bred bröstkorg jämfört med andra i min storlek tror jag. Fick rekommenderat 375-425cc Mentol High Profile utifrån bredd och efter ytterligare samtal kunde han t...Bröstförstoring03Dela
MoLi9113 jun, 2022Hjälp! Op 16/6 och kan inte bestämma mig för storlek.Hej! Fick op-tid tidigare än jag kanske var redo för. Har verkligen längtat så kunde inte säga nej till tiden nu på torsdag. Är ganska liten, ca 156, 46-51 kg med 70-75A. Förhållandevis bred bröstkorg jämfört med andra i min storlek tror jag. Fick rekommenderat 375-425cc Mentol High Profile utifrån bredd och efter ytterligare samtal kunde han t...Bröstförstoring00Dela
_Valkyria_12 jun, 2022Mentor moderate plus eller high profile? Hej! Är så velig i hur jag ska göra. Patrik på NK tyckte jag skulle lägga in 470-510 cc, Mentor siltex Xtra HP. Tycker det känns stort då jag just nu har urammade boobs. Vill ha naturligt resultat. Då kanske high profile blir för mkt? Eller ska man han mindre implantat men ha kvar hög projektion? Vet inte vad minsta stl är för att det ska bli sny...Bröstförstoring00Dela
maling12 jun, 2022När kan man ha sex utan BH?Som rubriken lyder, när kan man ha sex utan bh? Jag opererades på citadellkliniken, 550cc full motiva, den 1 juni detta året. Bröstförstoring utan lyft via armhålan. Jag kommer inte att ha sex utan bh innan dessa 4 veckorna som man ska ha läke-bhn på, utan tänker snarare efter 4 veckor då man även får sova utan bh? Jag är rädd för att det "guppa...Bröstförstoring05Dela
Koko09 jun, 2022Känna sig tjock efter bröstförstoringHej! Jag är 171 cm och väger 70 kg. Jag har en ganska nätt överkropp med kraftig underkropp, alltså lår, rumpa men också vader. Jag vill gärna göra en bröstförstoring och eventuellt lyft men de två saker som jag funderar mycket kring är: -kommer jag känna mig "tjock" i vanliga kläder som inte alltid sitter åt i midjan. Eftersom jag har kraft...Bröstförstoring09Dela