bus26 maj, 2012Blir proforma-bh'n stel och hård om den "hängtorkar" efter tvätt?Är det någon som vet? Skulle behöva tvätta den men hemma har jag ingen torktumlare. Bröstförstoring02Dela
Robelleis26 maj, 2012"Luft upp armarna över huvudet, där kommer dina bröstvårtor hamna"En bekant till mig var på konsulation hos Calle på Proforma häromdagen. Hon har hängbröst och trodde hon skulle behöva göra lyft + inlägg. (Hon hade vart på konsulation på annan klinik som sa att lyft behövdes) Han sa att om hon lyfter armarna över huvudet så kommer bröstvårtorna hamna där med hjälp av endast inlägget? Någon mer som hört det?...Bröstförstoring01Dela
gullviva26 maj, 2012bra bh att sova i?Som rubriken lyder, är det någon som har tips på en skön och bra bh att sova i? (Gärna lite fin också) Vill gärna ha stöd på natten också :) Tycker de som ger bäst stöd är för obekväma för att sova i. Och de som är bekväma håller inte brösten på plats.. Använder just nu den gamla op:bhn från Proforma men den är varken speciellt snygg eller sexig......Bröstförstoring08Dela
Anonym användare25 maj, 2012Ska jag ta 325cc eller 350cc!?Jag ska opereras den 28 juni av Örjan Gribbe på proforma och har redan lite panik över vilken stl jag ska välja, velar mellan 325 och 350, high profile eller mellan vet jag inte än heller, är rädd att 350 blir för stort och att det ser jätte onaturligt ut. Valde 350 cc high profile på konsultaionen men blev direkt osäker när jag lämnade kliniken, k...Bröstförstoring05Dela
miss_madness25 maj, 2012Dumförklad pga bröstförstoring.Jag berättade glatt idag för min kära far att jag ska göra en bröstförstoring utan att ha någon aning om hur han skulle reagera. Reaktionen jag fick gjorde mig ganska stött. Anledningen var att han praktiskt taget dumförklarade mig. Han sa bland annat att jag duger och att det är onödigt och att jag är fin som jag är (gulle far). Vilket jag är tota...Bröstförstoring044Dela
Someones25 maj, 2012Ni med framför bröst!!Ni som har framför bröst och hade lite egen vävnad innan er operation, har ni påverkats av rippling eller synliga kanter? Jag har idag storlek 70A ungefär, men jag känner inte för att skära i muskler osv eftersom jag tränar mycket och vill inte råka ut för muskelpåverkan. TIPS?? Bröstförstoring051Dela
lillamig25 maj, 2012Olikstora små hängbröst före, någon med erfarenhet?Har nu laggt upp en 'förebild' och undrar om någon haft liknande bröst som jag och som fått ett bra resultat utan jättestora implantat. Jag vill helst uppnå en full B-kupa, möjligen liten C. Bilden ska godkännas först, men syns förhoppningsvis snart i min profil. Jag drar idag 70 A och knappt B. Vänster har mer 'fyllning' än höger och hänge...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare25 maj, 2012RUNDA eller ANATOMISKA inlägg?Jag ska ÄNTLIGEN försöka till en bröstförstoring.. Just nu velar jag mellan runda eller anatomiska inlägg. Kirurgen sa att han rekommenderar båda, och att jag får ta beslutet själv. Jag kommer att lägga in ca 300 cc bakom bröstmuskel.. Hur ska jag tänka? Vad kommer att bli snyggast? Jag har varit på 5 st konsultationer, och alla kirurger har s...Bröstförstoring04Dela
Opticruise25 maj, 2012Det blev något BRA tillslut :D *BILD*Nu är det gjort.. Det blev byte från släta 300/350 LowProfile delvis bakom, till släta 550 HighProfile frsmför muskeln och herregudars vilken skillnad.. Äntligen har jag fått ett par fylliga bröst utan undermuskelhäng och db.. Känner oxå en skön ledig känsla igen utan implantat som ligger och trycker under muskeln ;) Trodde ett tag när jag...Bröstförstoring022Dela
Bubblan1125 maj, 2012Från A till CHej hej! Hur mycket tror ni man ska lägga in om man har en A kupa och vill ha en stor C kupa? Bröstförstoring03Dela