Pattis11 maj, 2012Alkohol efter bröst-opNär kan man dricka alkohol efter bröstoperation?:)Bröstförstoring06Dela
Anonym användare11 maj, 2012Pirrig o nojjig, bara 3 dagar kvar. Undrar över vården av ärrenSå, på måndag är det dags! Börjar bli rätt nojjig över storlekar o allt möjligt. Läste lite här under "intresse" och såg att Marina skrivit in Alsolsprit bland bra att ha saker hemma. Vilka råd har ni fått ang detta? Ska man tvätta med det då och då, t ex när man byter tejp? Har köpt tejp men hade ingen tanke på någon Alsolsprit. Tar tacksam emot t...Bröstförstoring011Dela
Anna7911 maj, 2012Börja använda bygel bh Var i affären drygt 5 veckor efter op och provade bhar med bygel och fick ont i ärren så när kan man börja "använda" bygel bh? Bröstförstoring011Dela
Sc1111 maj, 2012450cc, mentor..hög profilvar på konsultation hos Tuve på Citadellkliniken och fick prova ett 440cc, perthese implantat.. Jag bad om naturliga, och inte för stora bröst ,men ändå "en shysst hylla" ;) Visste redan innan vad jag ville ha och hade redan tänkt mig 440 ungefär. Valde märket mentor, och han omvanlade det då till 450 cc, hög profil.. Är rädd att det bl...Bröstförstoring05Dela
sanzet11 maj, 2012Operation 15/5Skall operera mig den 15/5 på polarkliniken i Umeå! Börjar bli nervöst nu... Tänkte höra mig för här hur ni mådde och hur ont man kan förvänta sig att ha den första veckan? Har nämligen tagit ledig från jobbet i 7-10 dagar beroende på hur det känns efteråt!Bröstförstoring02Dela
augusti1111 maj, 2012Byta tejp första gången?På måndag är mina nya bröst 4 veckor! Fort går det :-) Är väl dax att byta till en smalare tejp, är lite nervös då tejpen sitter som fan! Är det bara att dra eller? När bytte ni tejp första gången? Jag har ärr runt bröstvårtan och rakt ner, nån mer som har det?Bröstförstoring022Dela
Tuss11 maj, 2012Före och efter 7 dagar - Gunnar Kratz!Nu har jag varit nere hos Gunnar Kratz och tagit bort bandagen! Är supersvullen ovan och mellan brösten samt hela buken och underarmarna MEN är ändå redan jättenöjd med resultatet 🙂 Har repat mig oerhört fort på 7 dagar trots flera stora ingrepp samtidigt, känns najs! Före bilden är lite suddig så man ser inte min stora häng- och skrynkelm...Bröstförstoring06Dela
Opticruise11 maj, 2012Vad fick ni för råd om stöd till era opade bröst??God fredagkväll tjejer 😀 Måste stilla min nyfikenhet lite.. Flera utav tjejerna som kommer nya in på forumet har en för mig väldigt knasig uppfattning om det här med att behöva använda stöd efter operationen.. Många tjejer tror att bara för de väljer delvis bakomplacering behöver de inte använda BH till sina bröst. Alltså nu menar jag INTE...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare11 maj, 2012Ang detta med att 50 cc försvinner vid opHej alla! Ville bara dela med mig en sak jag läste om det evigt diskuterade fenomenet att ca 50 cc "försvinner" vid op. Hittade en sida där Per Windt svarar på frågor. Han förklarade det som så här, alltså direkt citerat: Det här med att det "försvinner" volym när man lägger in implantat är en vanlig diskussion. Jag brukar prata om volymsk...Bröstförstoring01Dela
guttan0811 maj, 2012Korrigering idag hos bästa Gunnar Kratz :) Har idag varit nere hos Gunnar och korrigerat lite småsaker :) Hade inte pratat med han innan utan bara sänt bilder så jag visste inte riktigt vad han ville gå med på.... För det första så är han en så otroligt mysig person och det är alltid lika trevligt att träfffa han :) Gunnar gick med på alla mina önskemål med ett leende på läpparna hehehe...Bröstförstoring02Dela