TusenFrågetecken09 maj, 2012SkillnadÄr det någon skillnad på om man lägger in implantetet via armhålan eller i bröstvecket när det gäller komplikationer? Såsom muskelpåverkan?Bröstförstoring02Dela
Barbarella9209 maj, 2012Dermal Anchor och bröstoperationHej, kanske har jag lagt tråden lite fel men jag visste inte riktigt vart jag skulle placera den men jag testar här iomed att det till viss del rör bröstingrepp. Jag har en dermal anchor i ansiktet och jag undrar om man måste ta bort en sådan vid bröstförstoring?? Det känns jäkligt surt isåfall då jag måste snitta bort den, någon som har en humm? T...Bröstförstoring03Dela
havannamamma09 maj, 2012Hur valde ni?Hur valde ni vilken kirurg ni skulle ha? Och hur många konsultationer gick nu på innan ni bestämde er?Bröstförstoring02Dela
havannamamma09 maj, 2012Vill ju så gärna!Har så länge jag kan minnas velat ha större bröst. Man vart välsignad med en a-kupa och efter att jag åt bust-up tabletter tyckte jag att jag alla fall kommit upp mig till en b-kupa. Och nu när jag fått barn för ca 3 mån sen så har jag efter att jag ammat fått en d-kupa! känns helt otroligt, det värsta är ju att jag vet att det inte kommer hålla i...Bröstförstoring07Dela
Someones09 maj, 2012Bröstoperation och omgivningenHej! Jag funderar på att göra en bröstförstoring. Jag är helt platt och har varit det under hela min tonår. Jag har pratat med min mamma om det och hon stöder mig till 100% i detta eftersom hon vet hur dåligt jag mår över detta. Känner mig mer som en pojke istället för en kvinna vilket jag inte vill. Det jobbiga är att jag inte vill diskutera de...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare09 maj, 2012Om man har piercing innan bröstförstoring hur ser det då ut efter?Hej, jag har i många år tänkt på att göra en bröstförstoring och kommer att göra det när ekonomin tillåter. Och jag har också funderat på att pierca bröstvårtan, men jag undrar hur det ser ut efter op. alltså. Blir inte bröstvårtan större eller förändrad efter operationen? Och kan man sätta i piercing direkt efter op, eller hur lång tid tar det...Bröstförstoring00Dela
chanel0209 maj, 2012Hur lång tid tar det innan man får se brösten?Snart är det dags för mig med! Men blir så rädd när jag läser om alla misslyckade operationer. Så nu undrar jag hur lång tid tar det innan man får se sina nya boobies? Är det några timmar efter operationen som dom tar bort all bandage och grejer eller är det några dagar? Bröstförstoring04Dela
Boobiesmaj09 maj, 2012Nyopererad 400 cc..oh så snygga..love themPrecis hemkommen från operation och är så glad så glad. Vilken fin liten hylla jag fått, känns alldeles lagom. Men det känns som en elefant står på bröstkorgen och att jag har taggtråd under brösten. Men Gud vad lycklig jag är, hoppas nu läkningen går kanonfint man är ju rädd för infektioner. Men 400 cc känns alldeles lagom till mig som är...Bröstförstoring07Dela
Mammis09 maj, 2012Mentor eller Allergan?Usch velar och velar....vill ha fasta bröst men inte hårda och ska Olp:à mig hos Örjan på Proforma så Allergan kostar 8000kr extra, funderar på om det är värt att lägga ner de pengarna för att få fasta Allergan eller om det funkar även med Mentors coh 1 på mig?? Fördelar, nackdelar med hårdare implantat? Skulle kanske kunna gå även med ment...Bröstförstoring04Dela
bewi09 maj, 2012Kanske vill göra lyft iaf... 6 månader sen opNu har det gått ca 6 månader sen min op. Jag är nöjd men ändå inte.. Jag har fått ett par supernaturliga bröst som är mjuka och gosiga, men tycker dom ser för naturliga ut.. Sen har jag nästan börjat tycka att dom är lite för stora.. Har supersvårt att hitta bh som funkar finns bara tantbhs på change i min strl 70J. Jag o Tuve har pratat lite om ly...Bröstförstoring05Dela