Himmel19 apr, 2012Någon som är ca174 cm och väger runt 68 kg?Hur mycket har ni lagt in?Bröstförstoring075Dela
Himmel19 apr, 2012För små!?Förut har jag vart jätteorolig att brösten ska bli för stora....Nu är jag rädd att dom blir för små?! 174 cm lång, 68 kg. 75B ca enligt läkaren. Egen vävnad ca 200 och 250 i andra (lite storleksskillnad) Ska lägga in 450 cc och 500 cc high profile (bakom) Vad tror ni?! Nån som har haft ungefär samma utgångsläge?! Hjälp snälla!Bröstförstoring03Dela
anna9219 apr, 2012en dag kvar!Nu är det bara 1 dag kvar till operation! Jag är lite nervös om smärtan efter operationen :s Är det vanligt att känna illamående också? Jag hoppas vara tillbaka i skolan på måndag, tycker ni att det är möjligt? några tips?:) Bröstförstoring02Dela
pojkmorsan19 apr, 2012Varför kan inte ja lägga in mer än 325cc?Alltså jag är super glad över mina bröst och tycker dom är skit snygga men jag går ändå runt och funderar på en sak. Jag hade ju tänkt 400cc från början men när jag va på konsultation så sa kirurgen att de går inte o stoppa in större än 325 för då kommer implantaten synas. Jag hade för tunt skinn inget underhudsfett sa han. Och implantaten för bred...Bröstförstoring022Dela
sofia_19 apr, 2012Betalning till Proforma? HJÄLP!Jag ska nu betala in allt via internetbetalning till Proforma, genom bankgirot. Är det allt man behöver skriva in? Det är inte nåt OCR eller sådär? Blir sådär tvärosäker och känner att det är en såpass stor summa pengar att man inte vill göra "slarvfel". Bröstförstoring012Dela
hallonbär19 apr, 2012Någon med tips/erfarenhet av kliniker i Uppsala?Hej! Undrar ifall någon har några tips eller erfarenheter ifrån någon klinik i Uppsala? Har vart inne och kikat på bland annat Art Clinic. Någon som vart där? Annars är ju inte Stockholm så långt bort, och där verkar det ju finnas några kliniker. ;) Tacksam för svar!Bröstförstoring03Dela
Elocin19 apr, 2012Db Om man fortfarande efter 7 veckor har lite DB och inte så mycket u-pol finns det då någon chans till att det ska bli bättre? Anv bröstbandet men har ju ingen aning om de har trillat ner? Hur korrigeras detta isf? Någon som vet?Bröstförstoring01Dela
Anonym användare19 apr, 2012Rippling??Nu är jag ledsen, frustrerad och så himla orolig. Sedan ca 1 vecka tillbaka har mina 2 veckor gamla bröst fått inbuktningar som ser vågiga ut, speciellt då jag böjer mig framåt, de sitter på utsidorna vid rundningen mot bröstkorgen. Mitt högra bröst har även en extremt vass kant som liksom sticker ut ca 3 cm uppåt i rundningen från snittet som sitt...Bröstförstoring09Dela