Anonym användare20 mar, 2012Byta implantat direkt efter OP?Hur länge måste man vänta innan man kan byta ut implantaten? Någon som vet:)? Bröstförstoring07Dela
hanna_c20 mar, 2012Träna på gym efter bröstförstoring?Till er som tränar på gym, när började ni på med er träning igen efter op? Även träning som innebär att man tränar bröstet, typ bänkpress och liknande? Det har gått 10 veckor sen jag opererades och det kliar i hela kroppen efter att få gå till gymmet igen😀!!! Bröstförstoring03Dela
Anonym användare20 mar, 2012Hjälp! Ska bli silver men vad är en signatur???Vad ska man skriva som signatur, hittar ingen info! Hjälp snälla! Bröstförstoring06Dela
Anonym användare20 mar, 2012Dr.Gerlee - Vi som ska Operera oss hos Dr.GerleeHej töser! Jag tänkte att det kunde vara trevligt att ha en egen tråd för oss som ska förstora brösten hos Dr.Gerlee. Självklart är de ju massor som gjort de tidigare Men skillnaden mellan DÅ och NU är att det är massor som köpt Groupon erbjudandet för 25.000. Jag är en utav dom! Jag tog chansen, och jag har varit på min konsultation...Bröstförstoring0983Dela
Anonym användare20 mar, 2012Hej! Ett par frågor till er som gjort brösten.Hej! Har förstått att det finns olika för och nackdelar med att sätta implantatet över/under muskeln. Ni som har satt den under, har det påverkat er träning? När brösten är läkta, kan man träna precis som vanligt eller kommer de sätta käppar i hjulen för resten av mitt träningsliv? Undrar även hur lång tid det tog för er alla innan all smärt...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare20 mar, 201250+ och bröstförstoring.Har varit medlem här på POF ett tag men jag har inte sett så många i min ålder som ska göra en bröstförstoring eller något annat. Även de som är över 40 är heller inte så många, vad jag har sett.. Själv är jag 50 plus och ska göra en bröstförstoring nu i april. Kul att veta om det är fler än jag i min ålder? Jag ser framemot detta så otroligt m...Bröstförstoring02Dela
elle9020 mar, 2012Vi som ska opa oss i april!Fler som ska operera sig i April? Kan kanske vara roligt att babbla av sig lite, då de inte finns annat än tuttar i huvudet just nu! hehe Bröstförstoring06Dela
Druvan20 mar, 2012Någon som gjort full bukplastik OCH bröstförstoring?Undar om det är någon som gjort både en full bukplastik och en bröstförstoring...Vilken operation tyckte ni gjorde ondast efteråt? Jag har funderingar på att göra en bröstförstoring men vill helst inte vara sjukskriven. Har ett stillasittande jobb. Vet att det självklart är väldigt individuellt, men nyfiken på hur andra haft det. =) Bröstförstoring01Dela
sandra198720 mar, 2012Ser brösten mer "tunga" ut med framförplacering?Hej - igen :) Ser brösten mer "tunga" ut om man lägger framför om ni förstår hur jag menar? Muskeln trycker ju annars på en del i har fått för mig att framför gör att de sjunker ner lite mer... Vet inte ens om jag kan lägga framför, tror jag har för lite egen vävnad, men ja, man vet aldrig :-)Bröstförstoring010Dela
Boobiesmaj20 mar, 2012Addoc HospitalHar varit på konsultation på Addoc, Linköping hos Lars Bölander. Kändes väldigt bra han tog sig tid och lyssnade och svarade på alla mina frågor. Kändes seriöst. Har nu bokat in en operationstid i Maj månad. Men nu till min fråga..jag är i valet och kvalet. Lars har föreslagit runda 375cc eller 400cc (high profile)bakom muskeln. Skillnaden...Bröstförstoring00Dela