Miss_twisted20 mar, 2012Nån mer som ska operera sig på Proforma i maj?Finns det nån grupp där man kan ha lite kontakt med flera som ska operera sig i maj på proforma? Bröstförstoring03Dela
ZPADERDAM20 mar, 2012Bildfest, 1år. Idag på min lediga dag så slog det mig att det nästan är precis ett år sedan som jag opererade mig och tänkte att det måste ju firas här på POF med lite bilder. Jag är i det stora hela nöjd, med storlek och så det är dock lite småsaker som jag stör mig på men det är väl sånt man får räkna med? Mina högra bröstmuskel skjuter upp implantatet en a...Bröstförstoring019Dela
boobieJ20 mar, 2012Beslutsångest, framför eller bakom muskeln? och kapselförsäkring?Hallå där! :) jag var igår på konsultation med Örjan Gribbe på Proforma. Vi kom fram till runda mentor implantat, 375cc på höger bröst och 325 på vänster och bakom muskeln. Runda mentor och bakom har jag hela tiden varit helt inställd på, storleken bestämde jag först när jag var där igår.. Men jag börjar funderar mer och mer på ifall man ska ha b...Bröstförstoring014Dela
Anonym användare20 mar, 2012Bra Sportbh Hej ! Jag har nu valt att köra på 350/325 cc och har idag B. Någon som vet vilken storlek jag borde köpa på sportbh då? Tänkte köpa en nu redan innan op så att man har den klar. Gärna tips på vart och vilken sportbh som ni tycker är bäst :D Bröstförstoring02Dela
Anonym användare20 mar, 2012Strandkliniken DR. OYA Vs. Citadell Cosmo ??Hej. Jag står i val och kval mellan dessa två kirurger(tror jag) Jätte svårt att välja. Gud så svårt! Jag är ute efetr naturliga looken, gelehallon, runt 260-300cc då jag är 160 lång och väger 49kg. Vill absolut ej få för stora. Har 70A just nu. Vad jag har förstått så vill gärna Dr. Oya göra stora bröst. Men många har jätte fina resultat därif...Bröstförstoring012Dela
rosa barbie20 mar, 2012Argument för bröstoperationVad har ni fått för reaktioner när ni berättat för folk att ni tänkt genomgå en bröstoperation? Hittils har jag bara fått negativa av i princip alla. Folk som inte förstår varför jag vill göra det med tanke på att jag inte är platt osv osv osv.. Min mamma är helt insnöad på att man bara gör det för att man vill visa upp sig och vara en bigbroth...Bröstförstoring03Dela
rosa barbie20 mar, 2012Natacha Peyres bröstHar suttit och letat till förbannelse men hittar det inte någonstanns på internet. Råkar någon här veta hur många cc Natacha peyre hade innan hon förminskade sina bröst? Om hon hade framför eller bakom muskeln? Jag menar de brösten hon hade när hon var med i paradise hotel? Taaaacksam för svar =) Skickar en länk också där man kan se dem...Bröstförstoring03Dela
Casiopeia20 mar, 2012*TIPS* a Girlfriends guide to breast augmentationFör er som har tusen frågor och funderingar om placering, profil, implantat, före och efter op, vilka läkemedel skall man inte ta mm. Här är en bra guide som går igenom det mesta inför en op. http://www.dbreath.com/documents/guidetobreastaugmentation-knoxville.pdf Bröstförstoring03Dela
Miss_V20 mar, 2012Subglandular vs subfascialNi som har "framför", vilken av dessa placeringar har ni? När man säger framför, menar man vanligtvis subglandular placering då? Subfascial verkar mer ovanlig...? Vad finns det för fördelar, nackdelar och skillnader i resultatet? Bröstförstoring04Dela
bobbs8520 mar, 2012blödningar efter ophejsan gott folk, först vill ja ba säga fasen vilket intresant å bra forum! här ha man verkligen fått mer kött på bena ang mycke =) nu är de så att ja operera mej för ca 5 månader sen , då la ja in 450 cc under muskeln , 1- ja vart int nöjd me storleken,2- sen vart dom inge fina då körteln hade lagt sej över så de blev värsta hängpatten, 3- ja...Bröstförstoring012Dela