Anonym användare20 mar, 2012Hjälp! Lägger hon framför?Någon som vet om Marianne på Läkarhuset I Uppsala lägger framför? Eller är det bakom som gäller? Bröstförstoring04Dela
Elocin20 mar, 20124 veckor gamla bröst (bild)Nu har det gått 4 veckor sen op, brösten börjar mjukna och det gör inte alls ont längre på samma sätt. Bröstförstoring011Dela
BooBoo20 mar, 2012Nervös! Om några timmar smäller de!Hade ställt klockan på 8.30 men vaknade halv 5... Antar att nerverna spökar... Ska vara på kliniken 12.15 så nu blir de massa dötid iaf!... Jag är så sjukt nervös! Min pojkvän ligger och snarkar och de gör inte saken bättre, haha! Å så är jag hela tiden påväg för att hämta vatten, men nej de får jag ju inte. Så ja... Nu sitter jag här... Om några t...Bröstförstoring025Dela
Anonym användare19 mar, 2012Bröstförstoring med insulinpumpHej! Jag har hittat flera trådar om diabetes och bröstförstoringar, men jag undrar om någon diabetiker har opererats med insulinpump påkopplad? Om någon har det, berätta gärna vilken klinik du opererade på och hur de ställde sig till insulinpumpen :) Jag känner att jag ogärna tar av mig pumpen för jag har inte haft pennor på flera år och v...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare19 mar, 2012Snygga klänningar....För oss storbystade. Vill dela med mig en sida jag hitta med jätte fina klänningar och alla elastiska så att brösten får plats. kolla in dem. www.npdesign.seBröstförstoring01Dela
Anonym användare19 mar, 2012MFD, man lär sig nya saker varje dag!Pratade med sköterskan på Improva idag för att jag velat både ang anatomiska implantat och sedan igår också om det ev skulle vara bättre att ha framför placering på mig. Förklarade för henne att jag inte tycker om att bröstet blir så deformerat när man spänner bröstmuskeln och att jag därför funderade på att lägga framför. Så i drygt 20 år har jag...Bröstförstoring06Dela
Sillis19 mar, 2012App som hjälp vid storleksbestämningHej på er! Velar själv lite med vilken storlek jag ska ha när det är dags för op om tre veckor. Fick tips om en gratis app som är ganska finurlig och tänkte dela med mig: Sök efter "iAugment" (utan situationstecken) i appstore. Det finns en beskrivning hur man gör (tar foto på sig själv framifrån), väljer ursprungsstorlek och sen jämför olika cc (...Bröstförstoring05Dela
via_dolorosa19 mar, 2012HelkroppsbilderVissa har frågat efter hur mina bröst ser ut till min kropp, här é några försök på bilder. Hoppas ni kan uppskatta resultatet då det var svårt att fotoa sig själv... Går att framhäva och att dölja. 176cm 70kg 600 o 650cc framför muskeln. Bröstförstoring033Dela
cathlyn19 mar, 2012Framför/bakom placering, HJÄLP MIG!!Sitter och funderar på om jag ska välja att lägga implantaten framför eller bakom muskeln. Eftersom att jag har små bröst har jag antagligen inte så mycket egen vävnad kanske jag borde ta bakom? Är rädd för rippling, är dessutom rädd för DB fast det kanske är någonting som kommer när man är äldre? Kan alla skriva sina erfarenheter av framför re...Bröstförstoring00Dela
Boobiemamma19 mar, 2012Hur föränddras brösten efter operation?Operationen gjordes för en vecka sedan och nu undrar jag vad som kommer att hända med brösten den närmaste tiden. Minskar dem? Växer dem? osv osv. När ungeför "ploppar de ut"? Ändras bystmåttet? Jag har placering "delvis under" bröstmusklerna. Bröstförstoring06Dela