Silverlight15 mar, 2012vaknade nyss från narkosen *bild*här kommet första bilden med bandage..man kan inte se så mkt men ångrar inte att jag valde störreBröstförstoring012Dela
Silverlight15 mar, 2012vaknade nyss från narkosen *bild*här kommet första bilden med bandage..man kan inte se så mkt men ångrar inte att jag valde störreBröstförstoring02Dela
charlotte2215 mar, 2012Finns det nån kirurg som använder Perthese implantat i Stockholm??Finns det någon kirurg som använder dom mjuka Perthese implantaten i Stockholms området? Alla jag ringt använder mentors och allergans som är fastare :( Nån som vet? Bröstförstoring03Dela
charlotte2215 mar, 2012En bild på mina drömbröst- hur får jag samma resultat???? Här är en bild på mina drömbröst. Någon som har tips på vilket implantat man ska använda, fasthet och hur många cc? Jag har anatomiksa mentors just nu i 375cc men mitt mellanrum är väldigt stort så jag funderar på 470cc runda i perthese(mjuka) eller allergan (lite mer fasta). Jag vill helst inte ha för hårda bröst......Bröstförstoring08Dela
nami15 mar, 2012Framflytt, Fettransplation eller delvis bakom?Hej tjejer! Nu har jag försökt övertala min läkare till att jag absolut ej vill göra bröstlyft för att korra min DB och idag har jag dessa alternativen att välja emellan! Framflytt, vill då även byta till mentor runda så de blir finare form på det och så att dem inte hänger. Om man kollar på hur dem ser ut nu så är dem rätt lösa och hän...Bröstförstoring08Dela
pmsnordjylland15 mar, 2012Bröstforstörring og bukplastik at the same timehej jeg kommer fra danmark. Overvejer Bröstforstörring og bukplastik gjjort på een gang. har Ni nogen erfaring med det, så skriv gerne. På den danske forum er der meget fint om Citadell kliniken i malmö og landskrona. Derfor vil jeg gerne læse på dette forum for at høre hvad jeres erfaringer med Citadell er og også gerne se bilder.Bröstförstoring08Dela
PowerS15 mar, 2012Återbesök idag pga glipan i ärret...Har haft en glipa i ärret hela tiden, som inte växer ihop, så kliniken tyckte jag skulle komma idag så de får titta på det igen. Finns bilder på ´min sida´ på det. Nån som haft en glipa/öppning i ärret? Har det växt ihop av sig själv? Kanske det måste sys? :-/ Aja... Får se vad de säger. Bröstförstoring07Dela
citron15 mar, 2012Mindre än 2 veckor kvar.. behöver hjälp.Jag har haft jättesvårt att välja profil och storlek, men står nu mellan dessa: Perthese 260 TX, bredd 12,3, put 3,1 Perthese 275 MX, bredd 12,2, put 3,7 Mentor 275 Moderate Profile, bredd 12,4, put 3,4 Har nog helt valt bort 260 TX då det verkar som att låg profil lätt känns platta, men sedan verkar ju Moderate Profile vara Mentors...Bröstförstoring07Dela
Backlund15 mar, 2012Örjan Gribbe 350/375 7 dagarNu är det gjort! Här är resultatet av 350/375 cc. Det är Mentor, mellanprofil, texturerade, coh 2 🙂 Jag är supernöjd om man bortser från lite storleksskillnad. Hoppas att det jämnar ut sig lite mer, men jag får se. Vad tycker ni? Bröstförstoring08Dela
Anonym användare15 mar, 2012Trygg med sitt val av bröst storlek.När jag tittar runt här på forumet så slår mig en tanke att det är så många som inte vet vilken storlek de ska ha innan de ska operera sig. Även på självaste operationsdagen så är många förvirrade. Själv så är jag trygg och säker på min storlek sedan länge och det känns så skönt! Det går ju åt så mycket energi på att vela fram och tillbaka....Bröstförstoring03Dela