ekblomman15 mar, 2012snart smäller det :Dsnart sätter jag mig i bilen och åker mot kliniken, kan inte fatta det :D inte sovit nästan nått, jätte nervös... men det går nog bra!! Bröstförstoring07Dela
augusti9014 mar, 2012Symmastia vad tror ni?Hej!! Mina bröst är fortfarande färska 2 veckor på fredag men är en sak jag oroar mig för. det känns väldigt stramt i "klyftan" på mina bröst man ser liksom inte konturerna på insidan av brösten utan bara på utsidan förstår Ni hur jag menar?...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare14 mar, 2012Testa fler strlkar på op-dagen?? Får man det? (Proforma)Är tveksam på min strlk - om jag ska gå på 450 cc som Dr rekommendera eller 500-550cc istället. Dessutom fick jag inte veta vilken profil han tänkte så känner att jag gärna vill testa en eller ett par till implantat innan själva operationen på op-dagen. Får man det? Eller tycker de man är jobbig då? jag ska ju göra operationen men bara en sista che...Bröstförstoring07Dela
Milia14 mar, 2012Cosmoboobs 8 veckorHade inte tänkt lägga ut fler bilder på ett bra tag men så såg jag att det har hänt mycket på bara en månad, så här kommer ett par nya bilder för er som är nyfikna på hur högprofiliga citadellbröst kan se ut! Åtta veckor fyllde de härom dagen (hipp hipp hurra!) och senaste månaden har de utvecklats till det bättre. Den tidigare höjdskillnaden på br...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare14 mar, 2012Mentors implantat Siltex? Är det de släta?Förstår jag rätt om de som Mentor benämner med Siltex först är de släta? Bröstförstoring05Dela
Wendy14 mar, 2012Erfarenheter av Anatomiska inplantatEfter att ha varit på konsultation står jag nu inför en operation med anatomiska mentor implantat på 400cc. Ska även få ett litet lyft för att ta bort lite överflödig hud och minska runt bröstvårtan. De skall placeras framför muskeln. Jag har börjat fundera och undrar nu vad ni säger om anatomiska implantat!? Någon som har erfarenhet? Problem me...Bröstförstoring037Dela
Anonym användare14 mar, 2012Citadell BH:n (tortyren) - kläder?!Undrar om någon med citadell BH:n (tortyren) vet om man kan sätta över någon sporttop eller något redan nu om man går ut? Kommer se ut som två strutar i tröjan annars, hur har ni gjort? :P Bröstförstoring05Dela
sofia_14 mar, 2012Tips för att få så fin läkning på brösten som möjligt?Kom med massa recensioner och utvärderingar på hur ni tagit hand om brösten efter operationen för att få dom så fina som möjligt! Hur sköter man ärren bäst? Vart köper man bästa salvan/oljan? Hur undviker ni infektioner, bristningar och sånt? Hur skyddar ni brösten (eller ärren) i solljus? Jag vill veta alla små knep för att skö...Bröstförstoring019Dela
Anonym användare14 mar, 2012Nyopererad - uppsvälld??!Är det någon annan som känt sig som en michelingubbe efter bröstförstoring? Kan inte hålla in min mage utan ser ut som om jag gått upp flera kilon, känner mig gravid och vätskefylld :S Hur kommer sig detta? Finns det något som hjälper? Känner mig som en ballong som ska spricka! Bröstförstoring012Dela
Citadellisa14 mar, 2012Perthese implantat. Någon?Jag ska den 23:e april lägga in perthese, coh 1, 345 mp+ bakom muskeln, via armhålan på citadellkliniken. Jag längtar sååååååå... Någon mer som har detta implantat eller storlek som vill dela med sej av resultat? Jag har äntligen bestämt mej efter mycket velande å nu e det bara en evig väntan kvar. Bröstförstoring024Dela