rymd28 jan, 2012Citadell - Jörg eller Tuve? Jaaoo, som rubriken lyder- Jag skulle vilja höra vad ni har att säga om dessa :) Kan inte riktigt välja. Bröstförstoring07Dela
räni28 jan, 2012När vågade ni er på "raklångtläge" sovandes i sängen?Är lite nyfiken på när ni andra vågade sova i sängen för första gången? Alltså ligga helt raklång på rygg som vanliga människor gör när de sover med endast en kudde :D Jag är inne på min 8 dag efter OP och är så less på att sova sittandes på soffan med hundra kuddar! Har förjävligt ont i ryggen och hela kroppen(och knoppen) suktar efter att sov...Bröstförstoring07Dela
boobiesvidern28 jan, 2012Mentor EL AllerganHej. Efter mediernas skriverier ang PIP så har jag bestämt mig för att sätta in andra implantat. Jag är nu 29 år och har haft mina implantat sedan Maj 2009. Jag var inte riktigt nöjd med slutresultatet så om vi säger att jag är 95% nöjd, men vill bli 100%. Mina bröstvårtor sitter för nära mitten och jag kan inte ha några snygga klänningar med V el...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare28 jan, 201265H?Vad är det för UK storlek?Hej. Här några tjejer har sagt att jag har 30FF.När jag omvandlar 65H till UK, så blir det 30G. Jag vill bsetälla bh och inte vet ens min UK storlek Tack. Bröstförstoring04Dela
Anonym användare28 jan, 201265H?Vad är det för UK storlek?Hej. Här några tjejer har sagt att jag har 30FF.När jag omvandlar 65H till UK, så blir det 30G. Jag vill bsetälla bh och inte vet ens min UK storlek? Tack. Bröstförstoring00Dela
akupa28 jan, 2012Nu har jag lagt ut bilderSå nu har jag tagit modet till mig och lagt ut före och efterbilder :) Jag är dock fruktansvärt oteknisk och är inte säker på att det blev helt rätt, men nu ska iaf bilderna finnas där om ni vill se hur det blev 🤭 Bröstförstoring06Dela
Anonym användare28 jan, 2012Rökning i samband med op?Jag är alltså rökare och kämpar med att sluta inför min OP i mars. Men jag tvivlar lite på att jag kommer lyckas till dess. Hur är "reglerna" inför rökning och OP? Bröstförstoring014Dela
änglavakt28 jan, 20124 månder och redan ett trasigt bröstHej.. Opererade mej den 5 okt på Plastikakademin hos Kratz.. La in 350/375 Har en längre tid känt att bröstet med 375 har varit både efter i läkning (inget konstigt) och sen att det är ojämnheter.. Trodde dock det var efter bh som tryckt på eller så.. Men sen i går när ja stod i dushen kände ja att något drog till i bröstet o kände genast eft...Bröstförstoring08Dela
PeggySue28 jan, 2012Framförplacering i Skåne?Vilken kirurg rekommenderar just ni i sådana fall? Bröstförstoring00Dela
akupa28 jan, 2012OperationsberättelseHej alla pofare! :) Jag tänkte dela med mig av min operationsberättelse från igår.. Klockan ringde 06:00, likt ett spjut for jag upp i ssängen och in i duschen för en ohärlig dusch med descutan... Efter det sprang jag runt i lägenheten som en yr höna och packade i och ur min väska ca 10 gånger... Jag var så nervös så jag höll på att ramla av p...Bröstförstoring02Dela