Cilja8419 jan, 2012Plastikkirurggruppen el Proforma Clinic??Är det någon som har op:at sig hos dom? För- &/el Nackdelar? Jag vill göra bröstlyft & förstoring... TACK för alla svar 😀 Bröstförstoring02Dela
myplasticboobs19 jan, 2012Bild Cosmobröst 5 veckor!Älskar att fler nöjda tjejer med sillisar skriver att dom är nöjda! :) Tror det är viktigt för dom som går i tankarna på operation, och speciellt för dom som strax opereras. Man blir ju nervös när man tror att ingen blir nöjd av den kirurg man valt. Men vi finns vi nöjda också :) Mina bröst mår fint och min vardag bara flyter på som vanligt. Lä...Bröstförstoring05Dela
Eleonor19 jan, 2012Hur länge hade ni ont?Nu sitter jag är med mina nya tuttisar, satan i gatan vad det gör ont att komma upp ifrån soffan ibland. Hur länge hade ni ont? och när lägger dom sig lite. Vågar jag ta bort bh och kolla, har inte sett dom än. Dock så vågar jag inte röra dom hahaha. Bröstförstoring021Dela
myplasticboobs19 jan, 2012Ni som opereret er utanför sverige?Jag har en vän som nu skall genomföra en bröstförstoring. Jag visste inte ens att hon tänkte på det, hon har aldrig sagt något förr. Utan nu släppte hon bomben om att hon skall göra sin i POLEN. Jag blir orolig över detta. För hon gör det för att det är billigare där. Men vafan, känns inte säkert. Hon har en polsk kmpis som hjälper henne med översä...Bröstförstoring011Dela
Littleme19 jan, 2012Helt bakomHej igen allihopa. Snart dags för halvårs kollen. Ska se om jag får korra...en liten grej kanske men trist...När ja spänner så delar sig det ena bröstet så det blir en bubbla i klyftan på den sidan+ripplingen...verkar typ omöjligt att bli av med ripplingen genom att byta implantat så ja tänkte be om att få helt bakom i stället. Så nu en fråga till...Bröstförstoring00Dela
Maddelajna19 jan, 2012275CC boobies plus ärr - 3 månaderHej alla fina! Nu är mina boobisar 3 månader gamla, och de känns äntligen som en del av mig. Har börjat träna på riktigt igen och min vardag känns som förut. Enda som jag kan klaga på är att jag fått lite rippling på nedre sidan av klyftan, men det syns knappt men däremot känns det. Hade även lite problem med vänster ärr där en av sutur...Bröstförstoring027Dela
MyDecition19 jan, 2012Lugnare för varje dag som går, snart är det dags!Oj vad man nojjar över allting, placering, storlek, profil, ska man, vill man, varför, "mina egna är rätt snygga ändå", "vågar jag verkligen?" . Ja, det finns hur många tankar som hellst som snurrar runt i huvudet... Jag har ÄNTLIGEN bestämt mig för storleken, superskönt! Var och testade ut ytterliggare ännu en gång och bytte faktiskt NER mig....Bröstförstoring08Dela
Anonym användare19 jan, 2012Någon som genomfört bröstförstoring i Umeå?Hej! Den 15 februari 2012 ska jag göra en bröstförstoring på Polarkliniken i Umeå, pirrar i hela kroppen!! Är därför nyfiken om det finns fler här på forumet som opererat sig där och hur ni upplevde visteslen, personalen osv. Blev ni nöjd med resultatet? Är väldigt tacksam för all den information jag kan få :) Hejsvejs! Bröstförstoring06Dela
Anonym användare19 jan, 2012Nyinköpt bh (Storlek 60F)Köpte för någon månad sedan en bh på tradera, tjejen sålde den pga hon hade köpt fel storlek. Vilket var tur för mig :) Storlek 60 F, jätte skön bh, sitter bra kring brösten och håller dem åp plats! Det är en Masquerade Maia Balcony Bra. Bröstförstoring04Dela
Juli1119 jan, 2012Se hit! Söker efter er som haft texturerade framför och rippling och som bytt till släta framförJag vill få någon slags uppfattning om ni som tidigare haft framför, texturerade och rippling och bytt till släta framför minskat eller fått bort er rippling? Jag vet flera som har släta framför och släta bakom men jag är bara intresserad av er som tidigare haft problem med texturerade FRAMFÖR och fortfarande har kvar placeringen men bytt till slät...Bröstförstoring045Dela