Anonym användare15 jan, 2012Klinikerna kan tvingas i konkurs som använt P.I.P-implantatenhttp://www.aftonbladet.se/wendela/article14208095.ab Bröstförstoring02Dela
Anonym användare15 jan, 2012Vem får skylla sig? Om P.I.P-implantatenhttp://www.aftonbladet.se/wendela/article14208053.ab Bröstförstoring00Dela
MEIE15 jan, 2012Coh 1,2 eller 3?Vad är egentligen fördelar och nackdelar mellan att välja fasta v.s mjukare implantat? Bröstförstoring02Dela
Remindme15 jan, 2012Mitt utgångsläge!! Förvirrad!! Tjejer!! Jag har konsulationstid imorgon och övermorgon hos victoriakliniken och proforma (örjan). Men jag är så förvirrad. Jag vill ha ett naturligt resultat och funderar på att lägga in ca 330! Men jag vet inte om jag ska ha anatomiska eller runda mellan. Vad tycker ni? Framför eller bakom placering? Åh det känns som att jag i...Bröstförstoring010Dela
nipple15 jan, 2012Hur vet man att implantatet gått sönder?Hej alla! Hur vet man att implantatet gått sönder? Jag har gelehallon perthese och mitt högra bröst känns runt och fint medan de vänstra är inte runt ut mot kanten, funderar på ifall de har gått sönder? Men borde de inte göra ont då? Är de någon som har upplevt detta? Orolig :(Bröstförstoring011Dela
Milia15 jan, 2012Imorgon ska det ske!Vad fort tiden går då! Imorgon är det dags. Nervöst såklart!!! Är inte så rädd för smärtan utan mest skraj att det ska bli för stort. Vill inte bli FÖR bystig, men jag kör på de råd man får av alla när man velar mellan två storlekar (440 & 500 cc) och kör på det större, om jag inte ändrar mig i sista stund :-). Håll tummarna för mig att allt går br...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare15 jan, 2012Smörja brösten efter OPPå tisdag om en vecka är det min tur att OPas! och jag tänkte springa förbi apoteket i veckan för att köpa allting man behöver! Nu är frågan, vad är det man ska använda för att smörja brösten efter OP? Är det någon speciell kräm/olja eller går det bra med bodybutter från Bodyshop? Va använde ni ? Bröstförstoring08Dela
gullviva15 jan, 2012Vanligt med komplikationer?Man blir lite skraj när man läser om alla komplikationer här, det verkar som att de allra flesta har fått åtminstone en komplikation? Jag vill lägga bakom men är orolig för muskelpåverkan och MFD. Vet inte om det är så att de som fått komplikationer är mer aktiva, men jag undrar helt enkelt är det några som INTE fått komplikationer efter en bröstfö...Bröstförstoring011Dela
Esmilee6615 jan, 2012På tisdag är det min tur!Jisses, på tisdag är det äntligen min tur för op! Åker till Polarkliniken tidigt på morgonen, och har inte känt mig så nervös förrän nu. Vet egentligen inte vad jag är nervös för, jag är ju redan medveten om att jag kommer ha ont efteråt, och att det inte är så vanligt med komplikationer under själve op:en. Tror jag mest är nervös för att det ä...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare14 jan, 2012Nån som haft nån protes som faktiskt gått sönder!?Jag funderar på hur det känns när ett implantat gått sönder? Jag har precis slutat amma och jag höll bara på i ca. 2 månader... längre gick inte pga. brist på mjölk och att det gjorde för jävla ont! Gjorde ju ont i början med mitt första barn med, men det gick ju över efter ett tag... Kände efter ett tag att det ena bröstet kändes annorlunda (väldi...Bröstförstoring05Dela