Anonym användare19 dec, 2011Nackdelar med släta implantatHar läst mycket om att det är bra för att motverka rippling men vad finns det för nackdelar med de släta implantaten? Bröstförstoring02Dela
Anonym användare19 dec, 2011Erfarenheter av soft touch?Hej! Är det några som har erfarenheter av anatomiska inplantat med soft touch? Pratade med en kompis vars kirurg avrådde från det när hon gjorde sin bröstop 2006. Enligt kirurgen var det vanligare med rippling ju mjukare silikon(?). Jag måste nog ha inplantat bakom musken för jag har så lite egen vävnad och underhudsfett och är rädd att det ko...Bröstförstoring05Dela
Livsnjutaren19 dec, 2011Malin88 du verkar kunna det här:) HJÄLP, tack!Med tre veckor kvar till op så har jag nojja över allt! På min första konsultation med Peter kom vi fram till att jag skulle göra ett ankarlyft, samt lägga in Perthese high profile 400cc, mått 12,1 och 4,9. Idag har jag ca: 300cc i ena + 350cc i andra....varav Peter ska ta bort ca: 50 i ena och 100 i andra för att reducera storleksskillnaden, sam...Bröstförstoring09Dela
nicki6819 dec, 2011Positiv info efter OP 15/12, Jag mår prima=)!!!Hej! Nu tänker jag skriva lite positivt ang. hur det känns efter en bröstförstoring osv. Jag op den 15/12. hos Proforma/ läkare Örjan Gribbe. Jag har lagt in 325cc mentor mjukaste impl.(1) med mellanprofil. Allt har gått jättebra och jag är supernöjd med all personal som har varit super trevliga och proffsiga! Träffade också en del härliga tjej...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare19 dec, 2011Någon som ska opa sig den 9/1-12 på Estetisk kirurgi i Ockelbo?Hej! Jag ska opa mig hos Eija i Ockelbo den 9 januari. Finns det någon mer som ska göra det? Vore kul att veta vem/vilka man kommer att dela rum med :-) Bröstförstoring02Dela
via_dolorosa19 dec, 2011Flytta bakom till framförHej! Jag undrar hur ni som har haft implantaten bakom muskeln upplevt för skillnad då ni flyttatfram dem? Rippling, bottoming out m.m. Har de blivit ett bättre eller sämre resultat? Jag har två bakombröstoperationer bakom mig, har haft rippling och nu har jag muskelpåverkan. Nu väntar jag på min tredje opp och fick min vilja igenom att...Bröstförstoring011Dela
tjej___2219 dec, 2011Några fler som egentligen har "för breda" implantat för sin kropp?Hej! Jag kom nyss från min första konsultation hos Proforma Clinic och Örjan Gribbe. Är jättenöjd med hela mötet, det känns verkligen jättebra! Bokade även en preliminär OP-tid också i februari. :) Frågan lyder... Vi kollade olika storlekar och så, började känna mig "hemma" vid 425cc, men ändå så kändes de lite små. Vi gick upp till 450cc o...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare19 dec, 2011bra klinik i sthlm med gångavstånd från stationHej! Jag undrar om någon har tips på en bra klinik i sthlm som ligger med gångavstånd från station. Jag har bara tänkt göra en konsultation där och vill testa implantat och mäta bröstbredd. samt få lite goda råd. jag är ute efter ett relativt naturligt resultat. Bröstförstoring03Dela
Calibra19 dec, 2011Fick en återbudstid på ONSDAG!Hejsan! Idag ringde Mia från Plastikakademin och erbjöd mig en tid redan på onsdag ist för i Januari. Jag tog den då det passar mig mycket bättre. Min man kommer vara hemma 1½ vecka nu under jul & nyår så vi slipper krångla med barnvakt etc. Nu är det såklart massa funderingar som trängs i huvudet. Jag har "nog" bestämt mig för...Bröstförstoring022Dela
Smultron19 dec, 2011Hur mycket kan man gå ner i vikt/träna?Tänkte bara kolla med er allihopa om det är någon som vet hurmycket man kan gå ner i vikt/träna upp muskler utan att brösten påverkas för mycket? Har läst lite varstans att man kan få rippling om man går ner för mycket i vikt efter op. Jag vill egentligen bara få lite fastare kropp inför sommaren, lite fina hintningar om magmusler lite slan...Bröstförstoring06Dela