malye19 nov, 2011Droppformade implantatNågon som valt droppformade implantat och har en bild?Bröstförstoring01Dela
mimmis_0219 nov, 2011Poledance!?!Någon som vet när man börja med poledance efter sin op?! Vet att jag inte kan göra det riktigt ännu men skulle vilja veta på ett ungefär!!! Verkar så sjukt roligt!! =) Bröstförstoring02Dela
Brummelisa19 nov, 2011Olikstora bröstJag har olikstora bröst. Det är inte en överdriven skillnad men det syns om man tänker på det. Och det gör ju såklart jag.. Det större bröstet är 13 cm brett och det mindre är ungefär 12,5. Hur stor skillnad i cc bör man lägga in för att det ens ska bli någon skillnad? Tycker det är jättesvårt att matcha två olika storlekar..Bröstförstoring04Dela
Littleme19 nov, 2011Lista på komplikationer o typ av inlägg o framfõr el bakomJa tycker d e på tiden att vi gör en lista så man ev skulle kunna se ex om d nåt implantat som ger mindre komplikationer. Jag börjar. Hoppas ja fick me allt viktigt annars kan ni lägga till. Hoppas ni vill va me, viktigt att ni med och utan några komplikationer skriver. Placering: delvis bakom Yta: texturerade Märke:mentor Coh:1 Cc: 225 K...Bröstförstoring021Dela
Fluffy19 nov, 2011Släta-framför-Örjan Gribbe? Min fråga är just den, är det möjligt att jag kommer få lägga in framför, släta hos Örjan Gribbe? Är det att glömma eller finns det en chans att han skulle kunna göra det med mitt utgångs läge? Att de ska vara framför är egntlugen det viktigaste! Och kostar detta mer än med texturerade? Och kan man få köpa kapsel försäkringen då med släta? Tusen...Bröstförstoring016Dela
Anonym användare19 nov, 2011Ärr och risker när man ska flytta upp bröstvårtan ett par cm.På min konsultation angående en bröstförstoring kom vi överens om att jag skulle flytta upp min högra bröstvårta ca 2 cm. Nu är jag orolig över hur ärren kommer att se ut och hur stora riskerna är att det inte kommer att bli bra. Någon som har någon erfarenhet? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare19 nov, 2011plastik operation storlek.. hjälphur vet man om tex man lägger i 300-350 cc hur/ vilken storlek är det då i vanlig bh? Bröstförstoring014Dela
Lambi1119 nov, 2011Lyfta brösten i samband med bröstförstoring?Hur vet man om man behöver lyfta brösten i samband med bröstförstoring? Mina bröst är helt urammade efter 3 barn. Dom är tomma och hänger en del. Jag vill helst slippa lyfta mina bröst pga ärren som blir. Har för mig att större implantat kan vara ett alternativ (fyller ut mer) men samtidigt så kan tyngre implantat göra att brösten hänger mer?! Hur...Bröstförstoring03Dela
nichole8619 nov, 2011Medical center bra trots dom inte använder narkos?Någon som har gjort bröstförstoring på medical center i sthlm? Var där igår och det kändes bra men var lite rädd att dom inte söver en inför bröstförstoringen. Både en fördel och nackdel enligt mig. Utan då är det lokalbedövning och lugnande. Men någon som har info om Medical center? Kommer gå ifrån A kupa till C, 350cc.Bröstförstoring09Dela
Jess2018 nov, 2011Sova och jobba efter en op??Hej hörrni! Jag undrar hur länge måste man sova ¨på rygg efter bröstoperationen? När kan man börja jobba "som vanligt" efter operationen? Menar efter man varit sjukskriven. Det är mkt tunga lyft osv på mitt jobb... Om man inte har ont i tuttarna, ska man köra på då eller ska man ta det lugnt iaf?? Hur länge? Har hört att man inte ens får jo...Bröstförstoring01Dela