MillaJohansson15 okt, 20116 veckors-tuttar *bild* åsikter?Hej ladies, vad tycker ni? Bröstförstoring07Dela
Anonym användare15 okt, 2011Storlek?Åh jag ska operera mina bröst om 11 dagar. PÅ konsultationen så kom vi överens 450cc-550cc. Men nu tror jag att jag vill ha större än så- typ 650cc det va min tanke från början. Åh vilket beslut att ta då.. hur lätt är det att bestämma sig egentligen? Hur mkt kan man få plats med under bröstmuskeln? Bröstförstoring013Dela
Hilda15 okt, 2011Guld till POF medlemmar !Jag vill bara tacka alla POF medlemmar som gör sig besväret(?) att svara på konstiga frågor eller ger feedback. Jag uppskattar det verkligen då jag är väldigt vilsen då det gäller bröstförstoring och ändå vill göra det :) Det känns tryggt att veta att ni finns :) Haha, så cheesy men sant. Tack tack ! Bröstförstoring00Dela
Hilda15 okt, 2011I valet och kvalet ! Hur stor skillnad är det på 50cc?Jag vet inte om jag drabbats av brösthysteri, men nu känns 350 cc lite på mina bröst som är 70 A/B. Olafur tyckte att mina bröst var B men jag har oftast haft A storlek på mina bhar. Jag och Olafur kom överens om att 350 cc, medium high profile passar bäst men nu lutar jag mer åt 400 cc. Jag opereras om två veckor och bör bestämma mig snarast.....Bröstförstoring09Dela
ungmamma1915 okt, 2011Bröstförstoring, osäker men bombsäker på att jag vill göra det!Hej! :) Jag har en son och min mjölk tog slut för ca en månad sen o har läääänge funderat på bröstförstoring, Men nu undrar jag hur länge jag måste vänta ? Har hört att det är 6 månader .. Jag vet ingenting om de här med cc - men jag har ju läst en hel del. Jag är osäker men ändå väldigt säker på att jag vill göra detta. Hur är de man gö...Bröstförstoring04Dela
Pumagirl15 okt, 2011Hur reagerade era arbetskolegor?Jag undrar bara vad era arbetskolegor sa då ni var tillbaka på jobbet eller om det blev någon reaktion? Berättade ni för dom att ni förstorat brösten eller frågade någon? Bröstförstoring024Dela
Anonym användare15 okt, 2011Från platt till bröst!!! *bild*Hej tjejer! Jag opererades i torsdags den 13e oktober och jag är än så länge såååå nöjd! Visst de är spända, men jag har ingen direkt smärta. Trycket känns, det är jobbigt att resa sig och jag går inte speciellt snabbt, men Gud vad jag är lycklig!! :) Jag har Bröst!!! Det är en helt underbar känsla.. Magen är svullen, så jag ser...Bröstförstoring011Dela
miffo1115 okt, 2011Styrketräning med bakomplaceringEfter att ha läst lite hit och dit här på forumet så undrar jag om det är någon som gjort bakomplacering och kunnat styrketräna som vanligt sedan? Alltså självklart förstår jag att allt måste läka först men efter några månader borde man ju kunna träna lite... med vikter alltså. Sedan så undrar jag om det är någon som reflekterat över alla bodyb...Bröstförstoring02Dela
noticeable15 okt, 2011Bilder på tuttarna 4 dagar efterDet första jag gjorde i tisdags när jag vaknade till på uppvaket var att lyfta på täcket och såg till min förbannelse att brösten såg väldigt små ut fortfarande. Jag hade ju förberett mig på att dem skulle bli FÖR stora, vilket kanske också bidrog till att jag blev förvånad över att dem inte var det. Även sambon och min kompis tyckte dem blev mindr...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare15 okt, 2011Döljer brösten efter op?Tidigare när jag inte hade bröst så gjorde jag allt för att trycka upp brösten eller försöka få dem att synas i urringningar osv. Var dock i en ung ålder så kanske hade lite med det att göra. Men nu nästan två år efter min op så tycker jag fortfarande att det är jobbigt att ha urringningar även fast det bara är en vanlig tshirt så drar jag upp den...Bröstförstoring04Dela