glitterkornet11 okt, 2011Nyfiken på vad man får för medicin innan bröstoperation..Som rubriken lyder, och vad får man efteråt? Skriv gärna vilken klinik du har opererats på. :) Bröstförstoring011Dela
Miss V10 okt, 2011Garantier och papper Hej vänner Opereras om en vecka och undrar vad man bör få för papper osv när det gäller garantier? Antar att man ska ha implantatsgaeanti. Men när det gäller garantier vid komplikationer, fick ni det på papper då? Bröstförstoring011Dela
Anonym användare10 okt, 2011Multikvinna innan operationVet ni vad dom rekommenderar om Multikvinna brustabletter inför en bröstoperation? Innehåller ju alla möjliga vitaminar och mineraler, dock inga stora mängder, men det bästa är att inte dricka det antar jag? Jag råkade ta igår eftersom jag inte tänkte, innan dess har jag inte druckit det på några månader och nu har jag väl inte tänkt ta det mer hel...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare10 okt, 2011Nya Bröst imorgon!!!!NervösssssssssssssImorgon ska jag äntligen få mina nya bröst och slippa vara som en planka jag ska ha full projektion anatomiska bakom muskel jag vill verkligen att dom ska vara lagom stora och inga bomber någon som har något att tillägga??? Jag kommer inte sova mycket inatt av nervositet. Bröstförstoring07Dela
Anonym användare10 okt, 2011Narkos, motverka blodpropparJag undrar främst om klinikerna använder något på benet/vaden för att motverka blodproppar under narkosen vid en bröstförstoring? Jag kan inte riktigt förklara hur det ser ut eller vad jag menar, men jag har för mig att jag läste någons operationsberättelse där dom satte något på benen för att hålla igång blodcirkulationen på grund av att det är st...Bröstförstoring06Dela
Ccarolinee10 okt, 2011Kliar!! Tips??Jag har haft samma tejp i 3 v snart ska byta på åb på fredag men nu kliar de som fan under tejpen och mellan tuttarna de har också slagit upp massa knottror vad kan man göra??Bröstförstoring04Dela
Ccarolinee10 okt, 2011Storleksskillnad på fel bröst?Mitt vänstra bröst var innan op minimalt störren de högra men nu är mitt högra mycket större ön det vänstra. Vet att de läker olika men hur lång tid brukar de ta innan de blir någolunda lika? De högra är både bredare och längre ner Bröstförstoring00Dela
Pixel10 okt, 2011Hur blev de så små? Deppigt värre :(Alla sa till mig att jag skulle få STORA bröst om jag la in 450cc med mitt utgångsläge då jag inte var platt innan utan hade en del egen vävnad. Jag fick samma svar från vem jag än frågade, kirurger, folk här på pof, sambon som sett mig prova implantat och vänner som sett mig med ristestet. Bra tänkte jag för jag vill ha stora bröst. Inte enorma me...Bröstförstoring085Dela
Hallon10 okt, 2011Borttagning av födelsemärken i samband med bröstförstoringUndrar om någon vet ifall man kan ta bort födelsemärken under brösten samtidigt som man gör en bröstförstoring? Någon som gjort det? Hur mycket kan det kosta att ta bort födelsemärken? Jag har rätt många jag skulle vilja ta bort!Bröstförstoring021Dela
Anonym användare10 okt, 2011Imorgon är det dax!! :DTänk...nu är det sista kvällen med mina små slappa taxöron!! Imorgon vid den här tiden har jag TUTTAR!!! Wiiiiiieeeeeeeeeeee....... Men lite nervös är jag... Bröstförstoring015Dela