Anonym användare02 okt, 2011NyopadÄr rätt så nyopad, ena bröstet känns hårdare än det andra, kan det bero på att jag har lagt in ett större implantat i den? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare02 okt, 2011att tejpaHej! Detta är en dum fråga känner jag, men hur länge bör man tejpa sina ärr efter bröstoperationen? Tacksam för lite svar :) Bröstförstoring07Dela
Anonym användare02 okt, 2011HJÄLP, vad ska jag göra? har ju liksom redan bokat OP :SHar nu fått kalla fötter vad gäller Kirurgen, var helt säker tills typ igår ! Jag ska OP.a mig på plastikhuset (Pär Danielsson) i Linköping den 11/10. Har en gång tidigare varit på konsultation hos Johan Thorfinn på plastikakademin som samarbetar mkt med gunnar Kratz och har gjort sin praktik med/hos honom. Nu till den stora grejen,...Bröstförstoring016Dela
Anonym användare02 okt, 2011Kan man vara plattare?!?Hej tjejer! Jag ska opereras om 12 dagar hos Jörg Bohn, Citadellklinken. Jag tog dessa bilder precis, usch säger jag bara!! Visst tusan visste jag att jag var platt.. men detta är ju extemt!! Eller vad säger ni?? Man kan ju inte vara plattare väl? Jag är såååå glad att jag äntligen, efter 10års funderingar , tar tag i saken! Jag har...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare02 okt, 2011Förstoring & vårtgårdsförminskning i Göteborg - vilken klinik ska jag vända mig till?Jag vill som sagt förstora mina bröst och förminska mina vårtgårdar i Göteborgsområdet, någon som har gjort detta och kan rekommendera en klinik och läkare? För jag har iiiingen aning om vart jag ska vända mig, är rädd att hamna hos någon som är oseriös.Bröstförstoring01Dela
mayaa02 okt, 2011hejdå ristest,hej tuttar!Ja äntligen är det dags. Åker ner till Ockelbo ikväll och sover över där sen imorrn bitti kl 9 är det min tur att lägga sig under kniven :D Konstigt nog så är jag inte nervös än?! Har nog inte insett att det verkligen ska hända nu ;) Men det hinner nog ändras, är jag inte nervös imorrn så vettifan, haha! :) Wish me luck! Bröstförstoring06Dela
Anonym användare01 okt, 2011Ska jag lägga in 330cc?Hej, jag har varit på konsultation nyss och har nu beställt tid för operation den 24 okt. Jag talade om för läkaren att jag ville ha stor B, liten C. Han tyckte då att jag skulle lägga in 330cc bakom muskeln. Jag har sökt lite här och på google och det verkar som att det är många med a kupa som har fått ganska stora då, vissa med D kupa? stämmer de...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare01 okt, 2011Hur sover ni?Ja...hur sover ni? Jag e väldigt obekväm när jag skall sova just nu...nya bullar ju...brukar sova på mage annars ;-) Men, när jag ligger raklång så sträcker de...får sätta kuddar bakom ryggen oluta mig mot dem...asså mer sittandes än liggandes...hur såg/ser eran sovställning ut? Något bra tips? Bröstförstoring06Dela
malinm01 okt, 2011Citadellkliniken.se eller akademikliniken o Malmö?Funderingar på dessa ställen. Hur har ni upplevt det? Man ska kanske göra konsultation på båda? Bröstförstoring010Dela
Anonym användare01 okt, 2011Om du ska ge råd till någon?Låt oss säga att din syster eller nära vän skall operera brösten och du får bara ge ETT råd. Vad skulle det vara? Bara en rolig tanke :) Vi tänker ju säkert väldigt olika! Bröstförstoring07Dela