Längtar större23 sep, 2011Egen vävnad?HUR kollar kirurgen ens egna vävnad när man redan har implantat? Går det överhuvudtaget? Bröstförstoring01Dela
missdivine23 sep, 2011tankar kring framförplaceringNu har jag tänkt fram och tillbaka måååånga gånger och bestämt mig för att göra en omoperation.. Höjdskillnaden är för stor för att jag inte ska störa mig på den, har fortfarande ont i brösten och det är hårdare än det andra, troligtvis en kapsel som örjan och jag trodde.. Sedan har jag en heeeemsk muskelpåverkan, brösten följer med och typ del...Bröstförstoring01Dela
miss tanja23 sep, 2011Johans mailadress på Citadell?Har nån Johan Norquists mail adress? Bröstförstoring01Dela
Summer dress23 sep, 2011Någon här med olika profil på implantaten?Var på konsultation igår på citadellkliniken. Där konstaterades det att mina bröst är olika stora, vilket jag visste sen innan. Enligt Peter är mina bröst lika stora på bredden (12,9) men det skiljer 8 mm i projektion. Han gjorde bedömningen att det skiljer ca 50 ml på mina bröst, en tydlig storleksskillnad. För att kompensera det vill han lägga in...Bröstförstoring010Dela
nyatuttar22 sep, 2011Sola/bada efter operationOm allt går som det ska och jag får tid hyfsat fort kommer jag operera mig i november och åka till Thailand i december eller januari. Får man sola och bada då eller skulle ni rekomendera att vänta med operationen? Bröstförstoring010Dela
Anonym användare22 sep, 2011Carl-Johan Gustafson Proforma clinicHej alla! Nu är jag tillbaka här för tredje gången sedan 2007. Har funderat länge på att operera brösten men pga utbildningar, nytt jobb, av med jobb och liknande så har det fortfarande inte blivit av. När jag bodde i Göteborg var tanken att jag skulle boka konsultationstid hos Clas Lossing då jag hört mycket gott av honom. Nu har jag flyttat til...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare22 sep, 2011Allergan. Släta. Runda. Bakom. Hög profilja.. jag undrar alltså om det är någon här som lagt in Allergan som är Runda och Släta Bakom muskeln. med Hög profil? och gärna i storleken 380-480cc? Bröstförstoring017Dela
Lillalady22 sep, 2011oh shit, konsultation imorgon. Behöver man vara någorlunda förberedd?Godkväll alla! Imorgon är det dags för mig att träffa Örjan!! Jag är faktiskt rätt nervös och jag har ingen aning om hur förberedd man ska vara. Har ni några tips om vad jag bör tänka på? Allvarligt så vet jag faktiskt inte alls vart jag vill lägga det, hur mycket jag vill ha, osv osv. Jag var säker på 400 bakom förut. Men nu ve...Bröstförstoring07Dela
Tess22 sep, 2011Val av storlek. HJÄLP!Hej hej! Nu är det två veckor kvar tills min andra bröstförstoring. Första gången var för 7 år sedan och la då in 260/275 koksalt via armhålan. Under denna 7 års period har jag hunnit vara gravid två gånger och ammat två underbara barn. Har alltid tyckt de var för små så nu är det dags för att göra om det hela. Min kirurg kunde sträcka sig t...Bröstförstoring035Dela
Ccarolinee22 sep, 2011Snälla vad göra mot smärtan? Snabba tips tackJag opererades i eftermiddag 400cc bakom och jag bara gråter och gråter har så fruktansvärt ont att jag smäller av snart. Det känns som om hela bröstkorgen är sönder! Som att någon huggit den i 1000 delar med en yxa. Har fått medicin både citadon o de där i kanylen inget hjälper. Är det så här jag kommer ha det varje natt hemma nu? Försöker göra br...Bröstförstoring022Dela