fiffizzz22 sep, 2011ni som har haft infektionblev det någon förändring på bröstet efteråt, såg bröstet ut som det andra. Bröstförstoring03Dela
Magdalenasbröst22 sep, 2011Fick ni träffa läkaren under konsultationen?Jag har nyligen varit på konsultation på Polarkliniken i Sundsvall. Jag fick inte träffa läkaren (Anders Nilsson), det var en sköterska som höll i hela konsultationen. Nu undrar jag om detta är normalt. Är det vanligt att man får träffa läkaren under konsultationen? Borde jag vara orolig över att polarkliniken är oseriös Hjälp!Bröstförstoring07Dela
Magdalenasbröst22 sep, 2011Vilka är riskerna med att lägga implantaten bakom muskeln?Efter att ha läst om alla nackdelar med att placera implantaten framför muskeln känner jag mig rätt säker på att jag vill lägga mina bakom. Har inte hört så mycket om risker/nackdelar med bakomplacering, någon som kan upplysa mig? Tacksam för svar!Bröstförstoring01Dela
Malin8822 sep, 2011Här kommer bilder på Allergan 495ccNu är jag påväh hem från citadell. ( tredje gången jag skriver denna tråden då allt har försvunnit två gånger tidigare)❤️ Men jag måsr väldigt bra, fast börjar bli lite öm i brösten nu när smärtstillanden börjar avta. Men inte i närheten av första operartionen. Också rätt skönt att ha ärren i bröstvecken då det är mkt lättare att klä sig och de...Bröstförstoring050Dela
Maddelajna22 sep, 2011Gribbe, Proforma :)Har konsultation 23/9 samt prel. optid 20/10 bokad hos Örjan Gribbe på Proforma Clinic. Vad har ni för erfarenheter av honom? Jag har hört väldigt bra om kliniken och att han är duktig på sina ärr. Jag har 75 B nu, vill inte lägga i så mycket, mest fylla ut brösten lite grann, längtat efter den här dagen så länge nu och snart är den här! :DBröstförstoring013Dela
Angelica7722 sep, 2011Bilder nu i 410cc. Blir 500cc hp för stort???Nästa vecka gäller det.... Allt har gått så fort. Hade ju eg inte alls tänkt göra om mina tuttar då jag var så nöjd med dom och allt var tiptopp. Men så i somras började jag känna ett obehag och lite konstig känsla i ena bröstet. Konstaterat att mitt ena inlägg är trasigt. That´s a fact! Bara att gilla läget....och från att ha g...Bröstförstoring06Dela
La Gringa22 sep, 2011Borde jag välja större implantat? (Varning:bild) Hejsan allihopa! Skulle hemskt gärna vilja kalla på hjälp av er som redan genomgått en operation (speciellt korrigering av tubulära bröst) för att rådfråga er om vad ni rekommenderar för storlek på implantaten. Jag har ännu inte bestämt storlek men vid min senaste konsultation rekommenderade min kirurg att jag skulle lägga in 200cc i varder...Bröstförstoring020Dela
Anonym användare22 sep, 2011BubbelbröstKolla mina påklädda bilder, vågar inte lägga ut nakna bilder.. men det känns som att min risk förr DB är ganska liten? i gröna bikinin så är den också vadderad... vad säger ni? svårt kanske... Bröstförstoring022Dela
Januari1222 sep, 2011Avni AbdiuHar bokad op 19 januari 2012 på KKAB i Falköping. Någon som har erfarenhet av Avni Abdiu?? Var på konsultation igår och frågade om det var möjligt att få önska kirurg då jag var helt inne på Ivan Letterfors men fick då till svar att han opererar mest näsor då det är hans specialitet och inte ägnar sig lika mycket åt bröstkirurgi längre, han var...Bröstförstoring04Dela
kräftan22 sep, 2011bröstvårtorna pekar utåtAlltså är det någon som har vart med om att efter operationen så pekar bröstvårtorna lite utåt? Själva vårtgården och det är som det ska men när bröstvårtorna stvynar pekar dom lite utåt åt sidorna liksom. Bröstförstoring00Dela