Jojjo21 sep, 2011Chat på POFFör några veckor sedan var jag med på en chat här på POF. Har inte sett till det sedan dess. Någon som vet hur man startar igång den? Bröstförstoring06Dela
Miiikaela21 sep, 2011Återbesök på citadellklinikenDet har gått 8 dagar sen min op =) Och idag är det dags att ta stygnen hos Tuve =) Jag är väldigt nöjd och tycker att brösten har börjat dra åt rätt håll ;P Dom kommer liksom ner mer =) Jag har haft världens bästa läkningstid dessutom, har enbart haft ont i ryggen, och ingen bröstvärk eller smärta i såren. Blir spännande att se hur ärren ser ut...Bröstförstoring00Dela
stjärna8421 sep, 2011Bilder 3/5 månad sedan ophär är 3 bilder 3/5 månad efter operation, helt ärligt vad tycker ni? en bild med bikini, den tycker jag ser okej ut, och en bild framifrån, själv tycker jag att vårtgårdarna är förolika, ville att han skulle förminska dem, men han förminskade dem inte tillräckligt som jag ville ha dem + att jag tycker att de ena bröstet går mer ut åt sidan...Bröstförstoring026Dela
twinky21 sep, 2011Allergan släta eller textuerade eller Mentor släta???Jag får panik! Har op-datum den 11:e okt och kan inte bestämma mig för implantat. Eller helst vill jag ju ha släta Allergan soft touch men pga min storleksskillnad hittar jag inga bra kombinationer. Det är antingen 5mm i basskillnad vilket min kirurg säger är för mkt eller olika profiler vilket känns inte alls bra då jag får räkna med formskillnad...Bröstförstoring025Dela
Anonym användare21 sep, 2011Hemma efter byte av implantatDå är jag hemma med mina nya tuttar. Måste säga att det är en otrolig skillnad mot första gången. Smärtmässigt alltså, inte alls samma tryck över bröstet och i stygnen. Bytte mina anatomiska 340 cc mot runda 345 cc då ena implantatet roterat. Än så länge ser det bra ut, inte så svullet och ungefär samma som innan, vilket var meningen. Ska bli intre...Bröstförstoring014Dela
stjärna8421 sep, 2011Någon som har varit gravid med sillisar?hej undrar om någon har varit gravid efter en bröst operation, och undrar hur det har påverkat brösten? jag gjorde ju min op efter två ammningar o dem var verkligen helt förstörda, nu börjar man känna att man skulle vilja kanske ha en liten till, men är så orolig att mina bröst ska förstöras igen Bröstförstoring09Dela
ohmygod21 sep, 2011Besök efter op PROFORMAHej alla glada! Fick precis min tid inför op på onsdag nästa vecka! :D Min fråga är om det är någon som vet ungefär vilken tid jag ska be mina vänner komma och hälsa på mig. ska vara där kl11.00. Någon som har ett hum om när man då opereras och när man ska säga en "tidigast-tid" till besökarna. Man vill ju hinna vakna till liv innan också :)...Bröstförstoring010Dela
Längtar större21 sep, 2011Nu får ni hjälpa mig!Jag har från början inga bröst alls. Jo lite då, men fyller knappt en 65 A. Jag har op mig tidigare och har 370 g i varje. Nu ska jag op mig igen och gör ristest med 3 dl i varje. Det ser bra ut och det är vad jag skulle kunna tänka mig. Men hur ska man tänka? Vad jag läser " förvinner" lite när man sätter bakom muskeln ( det är vad...Bröstförstoring010Dela
emmavictoria21 sep, 2011Storlek på mig?Stora funderingar på vad som kommer passa bäst på mig ang. storlek på mina inplantat. Jag har idag en mindre C kupa och söker en större kupa men och snyggare form på mina bröst. Jag gillar stora bröst och är inte rädd för att ha "lite för stora" för efter operationen blir man oftast lite storleksblind. Vad tror ni hade varit snyggast på mig?...Bröstförstoring03Dela
Ccarolinee21 sep, 2011Är 400 jätte bröst? Hallå, jag har blivit storleks blind! Jag vill ha stora bröst men inte enorma, vill kunna framhäva dom i bland men det ska inte se se så stort ut i kläder. Vill inte ha looken " har kommer brösten och Caroline" om ni förstår. Nu undrar jag 375 och 400cc hp ger det enorma tuttar? Vad e de utvikningstjejernà brukar ha? Ristestet e jätte svårt där tyc...Bröstförstoring022Dela