The 0ne12 sep, 2011Fördelen med framför och bakom muskelhinnan?Varför väljer man just den kombinationen? Är det samma som delvis bakom? Bröstförstoring01Dela
ohmygod12 sep, 2011vad hamnar jag nu på för kupa?Idag har jag varit på min konsultation med Örjan Gribbe och är så himla nöjd! Han var väldigt go'. I dagsläget använder jag mestadels 70b, men kan även i vissa fall ha 70a. jag ska lägga in 225 cc i vänster och 200 cc i höger. Är det någon som har nån aning om vad jag skulle hamna på för storlek nu?? :) ska beställa hem sophie från bravissi...Bröstförstoring07Dela
Malin8812 sep, 2011Min MFD har blivit värre med tidenJag tänkte bara informera att muskelpåverkan och muscle flex deformity kan bli värre med tiden. Min kirurg sa att det kan bli bättre om jag tränar bröstmuskeln, men det trodde jag inte på så jag har inte tränat bröstmusklerna sen efter op. Jag kan göra det utan problem men det känns inte som det är bra. Jag tror min mfd blivit värre för fickorn...Bröstförstoring015Dela
Missboobshirt12 sep, 2011Tjockis med tuttjobb?Jag läser och läser, och alla här verkar vara smala till normalbyggda. Är det bara jag som har ett BMI på över 25 här!? Gör inte tjockisar bröstförstoringar eller what gives? Det får mig ju ännu mer övertygad om att jag behöver ett, eftersom överviktiga tydligen skall ha så stora bröst redan :P Finns det nån rundare tjej här som gjort en ope...Bröstförstoring025Dela
mayaa12 sep, 2011Undvika att äta innan Op?Med 3 veckor kvar innan Op undrar jag om det är det nått man bör undvika att äta/dricka? :) Bröstförstoring01Dela
Anonym användare12 sep, 2011Svullnaden?Hur lång tid efter operation är man svullen ungefär? Bröstförstoring01Dela
Anonym användare12 sep, 2011någon som har?Någon som har Allergan Natrelle 510FX, Anatomiska, Extra Hög, 350 cc? Vad betyder extra hög?:-S Bröstförstoring01Dela
Anonym användare12 sep, 2011ConturklinikenHalloj! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Conturkliniken? Någon som har gjort en bröstförstoring där, och vill berätta om det? Jag ska göra min bröstförstoring där i november, och vill prata med någon som är bekant med kliniken :). Bröstförstoring00Dela
Anonym användare12 sep, 2011pip iNPLANTATLite orolig över vad jag nyss läst om Pip inplantat. Nån mer erfarenhet av komplikationer? Bokat tid den 3/10 för kolla detta. Bröstförstoring07Dela