The 0ne08 sep, 2011Perthese vs mentorNågon som kan berätta skillnaden för mig? :) Bröstförstoring06Dela
The 0ne08 sep, 2011AnatomiskaJag är 150 kort, och tror att anatomiska inlägg kanske vore bra för att slippa ha brösten under hakan typ :) Jag vill gärna höra lite om det är så att många får komplikationer? Gärna lite bilder skulle jag vilja se.. Jag är ju bara bronsmedlem så jag ser inte så mycket tror jag :s Bröstförstoring08Dela
sara8208 sep, 2011Bakom eller framför!Hej igen alla! var på min fjärde konsultation..o då sa läkarn att han rekommenderar anatomiska delvis bakom..jag är inne på anatomiska också då de ser mest naturliga ut o det inte blir så synliga kanter på de..men jag tror att jag vill ha framför ändå med take på risk för db om jag sätter bakom..men han sa att det är ytterst sällan att man får db o...Bröstförstoring080Dela
Anonym användare08 sep, 2011Jan B Wieslander - PlastikinstitutetHej allihopa! Jag har nu bokat konsultation hos JW på Plastikinstitutet... Men jag känner mig fortfarande lite osäker ändå. Någon som har nåt bra eller dåligt att säga om honom?? Eller tipsa mig om andra kirurger? :)Bröstförstoring08Dela
Tösan08 sep, 2011Förvirrad efter konsultationen...I dag har jag varit på konsultation. Allt gick bra över lag, förutom när vi kom till detta med framför/bakomplacering. Det är absolut inte så att jag inte FÅR lägga framför, faktum är att det var vad vi till sist kom fram till (jag stod på mig och i slutet så kom det faktiskt fram en hel del positivt om framförplacering också trots att han egentli...Bröstförstoring028Dela
Emmalena08 sep, 2011P-piller i samband med Op?P-piller i samband med Op är inget farligt väl? Tar cerazette. Bröstförstoring012Dela
twinky08 sep, 2011cc vs mmJag nojar fortfarande över storleksvalet för min nästa korr. Vill helst ha samma storlek jag har nu men har även en storleksskillnad som jag måste jämna ut. Har 25cc skillnad nu och skulle kunna tänka mig lite till, typ upp till 50cc. Om jag väljer implantat nära min nuvarande storlek blir skillnaden 65cc vilket jag tycker låter som ganska mkt men...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare08 sep, 2011Bröstförstoring och graviditet?Jag har gått och drömt om fina bröst i flera år och har nu NÄSTAN bestämt mig för att det är dags! Har läst mycket på nätet och pratat med andra som förstorat brösten och känner att jag mognat i beslutet. Jag har faktiskt inte speciellt många funderingar, men när jag pratar med mina närmaste säger många "men hur tänker du när du vill skaffa barn se...Bröstförstoring04Dela
Kissemissen08 sep, 20118 dagar efter op.. BILD!Tycker inte att de har ändrat sig nånting de sista dagarna.. Tycker allt är precis som för 3-4 dagar sen. Får lika ont av bhn (under brösten), drar mig fortfarande för att duscha (har dock gjort det 4 ggr efter op). Tycker det är obehagligt att röra brösten för att jag inte har nån känsel under bröstvårtorna. Nån som vet när känseln brukar komma ti...Bröstförstoring023Dela
Pixel08 sep, 2011Allegrans Natrelle inspira soft toch = supermjuka?Jag gillar lite fastare bröst och vill ha lite fastare implantat för att sänka ripplingrisken så jag var först inne på Mentors coh 2. Problemet med dem är dock att de ju är texturerade vilket inte är lika bra ur ripplingsynpunkt som släta som jag egentligen vill ha. Jag läste runt lite och upptäckte att folk rekommenderade Allegrans Natrelle...Bröstförstoring06Dela