Complete01 jun, 2011Blekingebor/nära Blekinge, vilken klinik har ni valt?Ingen aning vilken klinik. Östersjö, Hässleholm el Växjöom dem har?..el Malmö?.. Vilken klinik har ni valt? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare01 jun, 2011Blir det för stort?Hjälp! Tänkte lägga in 350 cc bakom muskeln high profile snitt i bröstvecket.. men e nu rädd att det kommer bli för stort. Vad tror ni? Hur mycket har ni lagt in och vad hade ni för storlek innan? Någon som opererat sig och har lust att ge tips o råd? Kanske någon som vill snacka på msn? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare01 jun, 2011Någon spinkis med framförbröst?Hej Jag undrar om det är någon av er som blev rekommenderade bakomplacering för att ni hade lite egen vävnad men valde framför placering ändå? Har ni fått rippling och isåfall hur mycket? Har någon ångrat att ni inte valde bakomplacering istället? Jag vill hellst ha framför men det känns ju dumt att gå emot kirurgens rekomendationer, speci...Bröstförstoring018Dela
Miinna01 jun, 2011Vad kan detta vara? Idag är det 15 dagar sen jag förstorade mina bröst och jag är nöjd förutom att jag önskar dom var lite större. Igår fick jag något konstigt tryck över revbenen som kändes ganska obehagligt men när jag tryckte till så försvann det. Någon som vet vad det kan vara? Det kommer och går. En annan grej är när jag böjer mig fram så känns det som att im...Bröstförstoring08Dela
lisa8201 jun, 2011Göra något åt mellanrummet???Kan man lägga nåt mellan brösten för att öka mellanrummet? Drar jag brösten bara lite åt sidan så blir det ett perfekt mellanrum tycker jag. Kan tillägga att de är två veckor idag. Bröstförstoring01Dela
LillaMee01 jun, 2011Någon som har erfarenhet av Eurosilicone? Tänkte höra om någon har erfarenhet om Eurosilicone? För eller nackdelar? Bröstförstoring01Dela
Anonym användare01 jun, 2011Opererats av Fredrik Gewalli?Söker några som opererats av fredrik gewalli på carlanderska vill gärna se resultaten av hans operationer.. Bröstförstoring06Dela
Anonym användare01 jun, 2011Blir ärren fulare ju tidigare man tar av bandaget?Hej Jag opererades i Fredags på Plastikakademin, fixade brösten och injecerade fett i läpparna. Fick ett ickeavtagbart bandage som jag skulle ha på mig 5-10 dagar. Då jag dessvärre fick lite för lite fett injecerat i läpparna för min smak (plastic is fantastic, hehe) ska jag injecera mer den 18 Juni på kliniken. Eftersom att jag har en...Bröstförstoring00Dela
Nobba01 jun, 2011Behöver jag ett lyft??Hej hej Tänkte att jag frågar er som har lite koll!! I min profil finns nu bilder. Vad tror ni behöver jag göra ett lyft eller kommer jag att klara mig utan när jag mäter så är det ena 19cm och det andra 19,5cm från halsgropen. Om det är någon som har ett likadant utgångsläge så får ni gärna skriva hur ni gjort och vilka implantat ni tagit. Bröstförstoring017Dela
Curlsandcurves01 jun, 2011Runda eller anatomiska?Vad bör man välja för implantat? Är runda särskilt anpassat för dem med med bröstvävnad sen innan eller det spelar ingen roll?(Fast det kan man ju tycka eftersom de nu är olika..?) Om man tar mig själv som exempel, 80B i bh nu & jag har den här äckliga tvättbrädan mellan pattarna, bägbulor, gammeldags element, ni fattar min revben syns igen...Bröstförstoring02Dela